Strandpaviljoen Zee en Zon

3141 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag09:00–22:00Woensdag09:00–22:00Donderdag09:00–23:00Vrijdag09:00–23:00Zaterdag09:00–23:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Boulevard Zeezijde 19, 2225 BB Katwijk aan Zee, Nederland

Bij Zee en Zon willen wij ervoor zorgen dat de combinatie strand/restaurant het beste tot z’n recht komt. Hier proberen wij voor te zorgen door middel van een gezellige ongedwongen sfeer, persoonlijk contact met de gasten en een goede prijs/kwaliteit verhouding zodat het echte strandgevoel blijft overheersen.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,25
  • Cappuccino: €3,50
  • Tapbier 0.25L: €3,75
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
9 maanden geleden
★★★★★

Toevallig in de buurt van Katwijk. Uitnodigend terras. Mooi plekje gekregen in de zon en uit de wind voor een lunch. Vlot geholpen door het personeel; erg vriendelijk. We kozen voor een broodje succade en een twaalf uurtje. Beide erg lekker! Met name het broodje met stoofvlees was een bijzondere; iets wat je niet overal op het menu vindt. Voor herhaling vatbaar.

Photo of reviewer
stephan van langeveld
een jaar geleden
★★★★★

Wij hebben hier gegeten met onze kinderen en het was een geweldige ervaring. Het is een fijne plek aan het strand, met een speeltuin in de buurt. Je kunt heerlijk genieten van het eten, terwijl de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken. Echt een aanrader voor gezinnen die willen ontspannen en lekker willen eten!

Photo of reviewer
Inday Love Daily Living
5 maanden geleden
★★★★★

Gezellige strandtent, aardig personeel en snelle keuken. Mijn dochter heeft voedselallergie maar heel behulpzaam en erg lekker gegeten!

Photo of reviewer
Marjolijn
6 maanden geleden
★★★★★

Echt super lekker gegeten hier en super service!

Photo of reviewer
Rowan
2 weken geleden
★★★★★

Heerlijk eten en knus! Super vriendelijk personeel , nog 1 plus zou zijn als ze je gaan herkennen als je er vaak kont. Ofwel je vaste klanten 😀

Photo of reviewer
yvonne nicasie