Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag09:00–22:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Zeekant 103, 3151 HW Hoek van Holland, Nederland
R Port ligt op het strand Strand Hoek van Holland

R Port, jouw favoriete beachclub in Hoek van Holland met een waanzinnig uitzicht op De Nieuwe Waterweg en kleurrijke tankers. Geniet van een lekker ontbijtje, lunch of een diner met dit vrije uitzicht, over strand en scheepvaart.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €

Parkeerplaatsen

Hoek van Holland parking

Adres: Badweg 3151, 3151 HA Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Het is ruim en goed bereikbaar, met voldoende plekken, zelfs in drukke tijden. De locatie is dichtbij het strand en andere voorzieningen, wat het ideaal maakt voor een dagje uit.

Parkeerplaats Badweg

Adres: Badweg, 3151 HA Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Vrij parkeren, vlak bij het strand.

Parkeerterrein Prins Willemweg

Adres: Kon. Sophieweg 30, 3151 HH Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Mooi parkeerterrein, gratis parkeren. Zo aan de Nieuwe Waterweg.

Parkeerterrein Koningin Sophieweg

Adres: Kon. Sophieweg 3151, 3151 HV Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Gratis parkeren voor wandeling op de pier en strand.

Parking Kerkhofweg

Adres: Unnamed Road, 3151 TN Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Parking off Harwichweg

Adres: Strand en Duin, Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Goede plek om te parkeren voor een bezoek aan Hoek van Holland

Parkeerplaats Rechtestraat

Adres: Rechtestraat 24, 3151 HN Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Veel parkeerplek, schoon, ruim.

Parking Strandboulevard Rechtestraat

Adres: Parkeerplaats, Rechtestraat 55, 3151 HN Hoek van Holland

Grote gratis parkeerplaats, wel een behoorlijk stuk lopen.

Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★★

Heeerlijk ! Favoriete plek , ontbijt lunch diner alles perfect! De serveerster Kim heeft ons gezellig geholpen. Ik kom zeker terug :)

Photo of reviewer
Linde Van holstein
3 maanden geleden
★★★★★

Lekker laten op de dag met de honden naar het strand geweest. Na een lange wandeling zochten we een strandtent om iets te eten en kwamen we bij R Port uit . Zelf woude we buiten gaan zitten want binnen was het best druk en met 4 honden bij ons leek dat niet zon top idee. Terwijl wij ons hier al helemaal bij neer gelegt hadden zocht het personeel binnen toch naar een oplossing en konden we na een paar minuutjes plaats nemen is een rustig zaaltje aan de zijkant . Helemaal geweldig hondjes lekker afgelegd die waren toch moe van al het spelen. Ik en me beste vriendin besloten wat gerechtjes te delen om meerdere dingen te kunnen proeven . Aan het eind van de avond waren we het eens alles was lekker maar de slow cooked short ribs die waren toch wel het aller best . Al met al lekker gegeten personeel die met je mee denkt en top bediening van Emmy. Wanneer we weer naar het strand gaan in de toekomst met de honden komen we zeker weer hier eten

Photo of reviewer
rianne huys
3 maanden geleden
★★★★★

,s middags hier op het terras beland, heerlijke relaxte sfeer, leuke mensen ontmoet waarmee we gezellig aan de praat raakte. Ze raadde ons aan om binnen wat te gaan eten en adviseerden de kibbeling. Het was heerlijk en we werden heel leuk geholpen door Zoe. Top zaak. Voor herhaling vatbaar Esther en Marjo Ps ons mannen zijn moeilijke eters zou er bv ook kipsate op de kaart kunnen komen?

Photo of reviewer
Esther Hertogs
een maand geleden
★★★★★

Wij waren hier afgelopen weekend om de 70ste verjaardag van mijn moeder te vieren. We werden heel vriendelijk behandeld door alle personeelsleden toen we binnen kwamen. De sfeer was goed en het eten lekker. Fijn dat er ook genoeg vegetarische/vegan opties waren. Wij hadden niet gezegd dat het ging om een verjaardag, maar de oplettende ober (Mourad) had dit gezien, en had op eigen initiatief een verrassing voor onze moeder geregeld, namelijk een stuk appeltaart met slagroom en een ijsfontein. Hij gaf snel een seintje dat we moesten filmen, zonder dat onze moeder dit door had. Hierdoor hadden we een leuke en onverwachte verrassing, en hadden we ook nog de kans om het op beeld vast te leggen. :) De taart was nog heerlijk ook. Bedankt voor de speciale aandacht voor ons en onze moeder!

Photo of reviewer
Nina Valkhoff
een maand geleden
★★★★★

Heerlijke plek, goede sfeer, leuke kaart met echte keuzes voor een hele prima prijs! De braadworst is een aanrader! Enthousiaste medewerkers maken het zeker af. Bedankt Kim.

Photo of reviewer
Danielle Dikkeboom