Beachclub Royal

1171 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–21:00Dinsdag10:00–21:00Woensdag10:00–21:00Donderdag10:00–21:00Vrijdag10:00–21:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Zeekant 37, 3151 HW Hoek van Holland, Nederland
Beachclub Royal ligt op het strand Strand Hoek van Holland

Beachclub Royal ligt direct aan het strand van Hoek van Holland. Een beachclub met een groot terras, restaurant, lounge en een groot overdekt terras.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €

Parkeerplaatsen

Hoek van Holland parking

Adres: Badweg 3151, 3151 HA Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Het is ruim en goed bereikbaar, met voldoende plekken, zelfs in drukke tijden. De locatie is dichtbij het strand en andere voorzieningen, wat het ideaal maakt voor een dagje uit.

Parkeerplaats Badweg

Adres: Badweg, 3151 HA Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Vrij parkeren, vlak bij het strand.

Parkeerterrein Prins Willemweg

Adres: Kon. Sophieweg 30, 3151 HH Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Mooi parkeerterrein, gratis parkeren. Zo aan de Nieuwe Waterweg.

Parkeerterrein Koningin Sophieweg

Adres: Kon. Sophieweg 3151, 3151 HV Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Gratis parkeren voor wandeling op de pier en strand.

Parking Kerkhofweg

Adres: Unnamed Road, 3151 TN Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Parking off Harwichweg

Adres: Strand en Duin, Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Goede plek om te parkeren voor een bezoek aan Hoek van Holland

Parkeerplaats Rechtestraat

Adres: Rechtestraat 24, 3151 HN Hoek van Holland

Openingstijden: 24 uur geopend

Veel parkeerplek, schoon, ruim.

Parking Strandboulevard Rechtestraat

Adres: Parkeerplaats, Rechtestraat 55, 3151 HN Hoek van Holland

Grote gratis parkeerplaats, wel een behoorlijk stuk lopen.

Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
4 maanden geleden
★★★★★

Wij zijn vanuit Beachclub Royal onze nieuwjaars wandeling gestart, met onze rasvereniging ESSCN. We werden hartelijk ontvangen, zo ook al onze honden! Lekkere koffie/thee en een heerlijk stuk appeltaart en na de wandeling hebben we nog met een heel aantal geluncht. Zeer vriendelijke bediening, hondvriendelijk: bakken water stonden klaar en tijdens de lunch werden er zelfs koekjes uitgedeeld! Voor herhaling vatbaar!

Photo of reviewer
Jolanda Sijbrandij
een maand geleden
★☆☆☆☆

Vandaag, de eerste mooie dag van het jaar, een paar uur gespendeerd. Allereerst 1,5 uur op het eten moeten wachten. Vervolgens naar onze spullen op het bedje gelopen, het bedje waar we nog geen minuut hadden gelegen omdat we zo lang op ons eten moesten wachten. Komt er een dame aan met de vraag of we voor het bedje willen betalen. Natuurlijk doen we dat, er werd geen bedrag genoemd, deze stonden ook nergens vermeld. Ik kijk in mn app, moeten we 75 euro voor een bed afrekenen!!! En dan mag je daar geen eens je eten bestellen, je kunt zelf je drinken halen, er is geen bediening niks... Hoe durf je het te vragen.. Is het nou een luxe strandtent op Ibiza waar je netjes bediend wordt, a la, dan betaal ik daar graag voor. Maar je eigen drinken moeten halen en een strandbed waarvan het kunststof al kapot is daar zoveel geld voor rekenen, echt ronduit belachelijk. Gesprek aan gegaan met de eigenaar, 30 euro terug gekregen, alsnog te veel betaald. Hier komen we nooit meer.

Photo of reviewer
Carola De Jager
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Zeer slechte ervaring. Toen wij naar binnen wilden gaan, werden wij direct tegengehouden door meerdere medewerkers. Er werd gezegd dat je geen tas of handtas mee naar binnen mag nemen. Wat het nog vervelender maakte, is dat wij ondertussen andere mensen wél naar binnen zagen gaan met een handtas en normale tasjes. Daardoor voelde het voor ons erg oneerlijk en discriminerend. De medewerkers gingen hier ook niet netjes mee om en er werd geen duidelijke uitleg gegeven. Wij voelden ons totaal niet welkom. Erg teleurstellende ervaring en zeker geen plek waar ik nog een keer heen zou gaan.

Photo of reviewer
Efe cr7
een maand geleden
★☆☆☆☆

Wat een drama ! Vandaag met kinderen wat geluncht. We hebben anderhalf uur moeten wachten voordat onze lunch kwam. Bij de kids raakte het geduld op en ik moet zeggen bij mij ook wel. Volgens mij waren ze ons vergeten want veel bestellingen van na die van ons waren er al lang. Zeg dat gewoon even en zorg dat het alsnog snel komt. Helaas een dikke vette onvoldoende. Het eten was wel oké.

Photo of reviewer
Léon Visser
10 maanden geleden
★★★★☆

Fantastisch! Als je er voorbij loopt valt het niet op, maar eenmaal binnen prima sfeer, bediening en goed eten!! Punt minder omdat mijn bord al weggehaald werd terwijl mijn partner nog aan het eten was dat is een no-go! Verder goed!

Photo of reviewer
Kristian van Bodegraven