Habana Beach

2754 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag08:30–23:00Dinsdag08:30–23:00Woensdag08:30–23:00Donderdag08:30–23:00Vrijdag08:30–23:00Zaterdag08:30–23:00Zondag08:30–23:00

Contact informatie

Strand Zuid 15, 2554 ZZ Den Haag, Nederland
Habana Beach ligt op het strand Kijkduin Strand

Strandtent Habana Beach is gelegen op het mooiste zonnigste plekje van Kijkduin, Het ruimte terras is voor de bezoekers van Kijkduin 'the place to be'. Habana Beach is ook de perfecte locatie voor (bedrijfs)feestjes, bruiloften en beach bbqs.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★★

Niets dan lof! Jullie hebben ons een onvergetelijke dag bezorgd! Unieke locatie, heerlijk buffet van topkwaliteit en een warme gastvrije ontvangst en perfecte service! Dank jullie wel en graag tot ziens!

Photo of reviewer
Francisca Ploos
een jaar geleden
★★★★★

Prettig strandclub met een heerlijke diverse kaart. De gerechten zijn goed op smaak. Uitzicht op zee buiten maar ook binnen is genoeg ruimte om lekker te kunnen genieten van de vele gerechten op de kaart. Van sushi tot mosselen en smashburger tot kip van het spit, alle gerechten smaken zoals het hoort.

Photo of reviewer
Sander Triebert
10 maanden geleden
★★★★★

Hele leuke locatie met lekker eten. We hebben zowel a la carte gegeten en we hebben hier een feest bbq gehouden. Eten was erg goed ook was de bediening vriendelijk en vlot. Een ontspannen plek lekker aan het zand met goed eten en goede service. Aanraders zijn de smash burger en het chocolade toetje wat je kan delen

Photo of reviewer
Timothy Bruckner
een jaar geleden
★★★☆☆

Heerlijk in het zonnetje gezeten met uitzicht op zee bij Habana Beach. We bestelden een poké bowl, deze kwam met heerlijke verse toppings, helemaal goed. Later bestelden we nog een portie zoete aardappel friet - zonder kaas die er normaal op zit - maar in het beslag waarin het gefrituurd was scheen toch kaas te zitten, ook al leek dat de gastvrouw onmogelijk. Onze vegan smaakpapillen echter zijn hier toch heel gevoelig op afgesteld. Bij het afrekenen was er nog een klein misverstand, toen de teruggestuurde zoete aardappelfriet nog wel werd verrekend bovenop de portie normale friet ter vervanging, maar dit werd vriendelijk opgelost. De koffie was okee maar werd met de meerprijs voor havermelk en decafe bonen toch wel wat duur. Bij een cappuccino werd een keer de koffie vergeten - per ongeluk een babyccino - iets waar wij en de bediening wel om konden lachen. Zeventig euro voor zijn tweeën - voor een poke bowl, een gedeelde portie friet en twee drankjes per persoon - is aan de hoge kant, maar daartegenover stond ook een professionele service en een relaxte plek om van de zon en de zee te genieten. Nog iets leuks: onze jarige kat was mee naar het strand en kreeg een lekkere gamba van de bediening, super lief!

Photo of reviewer
Jerry Weidema
2 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk eten, fijne bediening, op een toplocatie.

Photo of reviewer
Mikel Buissink