Pier 7 Zandpaviljoen

2129 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–22:00Dinsdag11:00–22:00Woensdag11:00–22:00Donderdag11:00–22:00Vrijdag11:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Boulevard Evertsen 1, 4382 AG Vlissingen, Nederland
Pier 7 Zandpaviljoen ligt op het strand Vlissingen Strand

Wij heten je van harte welkom bij het enige echte Zandpaviljoen van Vlissingen!

Pier 7, de welbekende hotspot van Vlissingen. Waan je op het Zeeuwse Ibiza tussen de palmbomen, voetjes in het zand en geniet van de gezellige muziek terwijl je aan het genieten bent van een (frozen) cocktail, speciaal biertje of ijskoude coca cola! Wij staan voor kwaliteit, vrolijke- en snelle bediening op een ‘no stress’ manier. Daarnaast is ons paviljoen ook geheel rolstoel toegankelijk via onze hellingbaan Naast alle horeca faciliteiten bieden wij ook overnachtingsmogelijkheden aan in één van onze 7 Beachrooms. Kom overnachten aan zee, met een mooi terras op het strand om de gigantische schepen voorbij te zien varen! Ook voor de strandgast bieden wij de nodige producten aan in onze Take-Away. Frietjes, snacks, ijsjes, (warme) dranken, strandartikelen en ligbedjes. Alles is mogelijk! Sea you soon!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,20
  • Cappuccino: €4,00
  • Tapbier 0.25L: €3,80
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★★

Zeer vriendelijke en attente bediening. We waren op zoek naar iets te eten en de bediening liet ons vrij om de menukaart te bekijken en adviseerde ons vrijblijvend. Dat ervoer heel prettig. We hebben een hele gezellige w aangename tijd gehad. Ook de aankleding van het restaurant was sfeervol.

Photo of reviewer
Martine Verhulst
3 maanden geleden
★☆☆☆☆

Om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo teleurgesteld was. Ik snap echt wel dat de eerste mooie dag van het seizoen voor extra drukte zorgt en dat je dan soms wat langer moet wachten – ik werk zelf ook in de horeca, dus daar heb ik alle begrip voor. Maar onvriendelijk behandeld worden, genegeerd worden, zien dat mensen die later binnenkwamen eerder hun eten krijgen, en dan na meer dan 30 minuten wachten op een simpele sandwich niet eens een excuses horen… dat is gewoon niet oké. Wat het voor mij echt jammer maakte, waren de opmerkingen en grapjes over gasten terwijl ze wegliepen. Sommige mensen verstaan meer Nederlands dan je denkt. Misschien goed om daar iets bewuster van te zijn ;)

Photo of reviewer
Liwia Waszkowiak
een maand geleden
★★★★★

super gezellig, en heel vriendelijke bediening. We hebben een middagje op het strand terras gedaan met een fish & chips en garnaalkroketten zeker een aanrader !! 🤗🤗

Photo of reviewer
leslie deschepper
9 maanden geleden
★★★★★

We hebben er tijdens onze vakantie meerdere keren gegeten en steeds waren we weer verbaast over de kwaliteit, desondanks soms de eenvoud van het gerecht, zelfs een Panini word met verse hamburgers en eigen bereide saus gemaakt. Om nog maar te zwijgen over de porties...die zijn echt GROOT. Er staat blijkbaar niet voor niets vermeld dat overschot kan ingepakt worden. Jammer genoeg was het steeds zo lekker dat er zo goed als geen overschot was wat dan weer een overvol gevoel met zich meebracht. En dit noemen we dan weer een luxeprobleem :-) Verder topbediening (steeds met een glimlach) en beter dan op het strand kan men niet zitten.

Photo of reviewer
Dennond Dennond
2 maanden geleden
★★★★★

Vandaag eerste paasdag lunch Geweldige bediening, alles met een lach Eten heerlijk. Wij blijven nog ff zitten om na te genieten!

Photo of reviewer
Ella van Rijssel