Dickenz

1439 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–21:00Dinsdag10:00–21:00Woensdag10:00–21:00Donderdag10:00–21:00Vrijdag10:00–21:00Zaterdag10:00–21:00Zondag10:00–21:00

Contact informatie

Brouwersdam 1b, 4322 NR Scharendijke, Nederland

DickenZ ligt direct aan het strand en je parkeert je auto letterlijk op het strand. Mooier kan toch niet? De ideale locatie voor een ijsje of afhaalmenu. Natuurlijk geniet je er van lekkere kibbeling zoals dat alleen in Zeeland kan. Met je voeten in het zand op 50 meter van de zee bestel je jou ideale burger ,een heerlijke pan Zeeuwse mosselen of een heerlijk vers gebakken luxe broodje met beleg.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €2,70
  • Cappuccino: €3,20
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 weken geleden
★★★★☆

Met onze groep bestelde we bij "Take Away", dat bestellen verloopt via touchscreen keuze menukaart. Prima methode alleen het scherm bij beide counters hangt wel wat hoog. Het personeel roept je bonnummer als je bestelling gereed is. Vanavond was het druk en personeel werkte in korte tijd de bestellingen erdoorheen. Het eten was goed, goede patat/friet ook.

Photo of reviewer
Marcel Keijzer
een maand geleden
★★★★☆

Gisterenavond met een groepje l hier lekker gegeten. Pizza's, kibbeling en saté, het was allemaal lekker. Vriendelijk en gezellig personeel die gewoon Nederlands spraken. Mooi uitzicht op zee en voor 5 personen echt niet duur. Ik snap de slechte recensies echt niet. Nee het zijn geen culinaire hoogstandjes en het is niet sjiek, maar dat hoeft ook niet altijd.

Photo of reviewer
Karin V
3 maanden geleden
★☆☆☆☆

Uitermate teleurstellend. Gooien ze hun strandtent open en bestel je digitaal. Want niemand spreekt Nederlands. Krijg je geen uien op je frikandel speciaal want die hebben ze nog niet. Niks zeggen maar je wel gewoon bijna 5 euro per frikandel laten betalen. Ga je terug nee nooit meer!

Photo of reviewer
Chantal en Rene Maly
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Snackbar waar je zelf via een zuil digitaal je bestelling in moet voeren en niet contant kunt betalen. Bediening spreekt geen Nederlands en schreeuwt naar je wanneer je het op kunt komen halen. Het eten was redelijk. Voor mij wel de laatste keer, deze teleurstellende ervaring. Dat wil je niet nogmaals.

Photo of reviewer
Linda Wenisch
een jaar geleden
★★★★☆

Dickenz is een veredelde friettent maar desondanks hebben we er wel lekker gegeten. Zoek wel een goede plek op als het warm weer is want zeggen dat het er warm was, is een voorzichte observatie. Dickenz zit op top locatie aan het strand dus de prijzen zijn niet echt goedkoop.

Photo of reviewer
Leo Michielsen