Strandpaviljoen Badlust

968 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:30–21:00Dinsdag10:30–21:00Woensdag10:30–21:00Donderdag10:30–21:00Vrijdag10:30–21:00Zaterdag10:30–21:00Zondag10:30–21:00

Contact informatie

Swinsedreef 24, 3235 AR Rockanje, Nederland
Strandpaviljoen Badlust ligt op het strand Rockanje Strand

Aan de prachtige kust van Rockanje ligt een plek waar je even helemaal kunt ontspannen: Strandpaviljoen Badlust. Al sinds 1946 is het eigendom van de familie Hokke en sindsdien een vaste waarde aan het strand – een plek waar gastvrijheid, lekker eten en het ultieme vakantiegevoel samenkomen.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Wat een vervelende ervaring als je best lang bij de bar op je beurt staat te wachten om een drankje te bestellen en er lopen zeker 4/5 medewerkers die niet naar je omkijken. Uiteindelijk komt er een medewerker in een rood t shirt. Hij vond het nodig om tegen een jongere collega 'bek houden' te roepen om daarna terwijl ik eindelijk aan de beurt was iemand anders die later aansloot eerst te helpen. Toen ik hem daar vriendelijk op wees zei hij dat deze klant alleen maar wilde afrekenen. Wellicht wilde ik ook wel afrekenen dat kon hij niet weten maar ik zei dat ik alleen maar een colaatje wilde bestellen. Zijn antwoord was: 'Dat gaat niet gebeuren'. Als het een vorm van humor was, kon ik er niet om.lachen. De Badlust is mij vergaan.

Photo of reviewer
Rick Bogers
een week geleden
★★★★★

Afgelopen Pinksteren was het prachtig weer en hebben wij twee dagen bij Badlust gezeten met vrienden. Relaxte sfeer en betaalbare ligbedjes. Het bier was goed koud en op het terras een leuke kaart met diverse belegde broodjes, salades en gerechten. Ik ben de eerste dag voor twee Kroketten gegaan en mijn vrouw voor de Tonijnsalade. Onder het genot van een fles Rosé hebben wij heerlijk geluncht. Een leuk feitje is dat Badlust al 100 jaar in dezelfde familie is. TOPZAAK!!!!!!!!

Photo of reviewer
marcel de veld
een maand geleden
★★★★★

Onze vaste strandtent, echt zoals het hoort. Lekker eten, mooi uitzicht en aardige mensen.

Photo of reviewer
Hans van Der Torren
8 maanden geleden
★★★★★

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij dit strand paviljoen . Super vriendelijk en behulpzaam personeel . Het eten van een broodje of ander gerecht is een genot op te eten . Deze zijn vooral bereid met vers fruit en groente . Prijzen zijn betaalbaar tov andere gelegenheden . Meer als lof voor deze zaak . Een echte aanrader . En de honden zijn hier meer als welkom .

Photo of reviewer
raja220764
een jaar geleden
★★★★★

Geweldig dat was het ook deze zonnige zondag weer bij Badlust in Rockanje. Na de hartelijke ontvangst na de maandelijks tekkel wandeling, kregen de hondjes niet alleen een bak water, maar ook allemaal een lekker hondenkoekje. De eigenaren, wij dus genoten van de diverse gerechten. Een heerlijke uitsmijter spek, maar ook de kibbeling met friet waren perfect! Dan ook nog een prima wijntje en een keuze uit het grote assortiment bieren! Lieve mensen van Badlust, opnieuw ontzettend bedankt, dankzij jullie werd het opnieuw een dag met een gouden randje 👍 En dan overkomt ons hetzelfde op een bijzondere voorjaarsdag! 7 maart 2025 lekker met Guus richting het Rockanjese strand, en toen neergestreken op het deze vrijdagmiddag bijna geheel gevulde terras. Opnieuw genieten dus, deze keer van een heerlijk wijntje en een IPA, wat een heerlijk bier op een heerlijk moment. Lieve gastvrije mensen van “Badlust” jullie gaan ons nog vaak zien deze zomer🌞 En ja hoor 30 maart 2025 lekker besproken, en smakelijk binnen gegeten! Heerlijke slibtong, en mijn vrouw varkenshaas met brie en spek, beiden een echte aanrader

Photo of reviewer
Leo Ritmeester