Salsa Beach Club

839 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag08:00–22:00Dinsdag08:00–22:00Woensdag08:00–22:00Donderdag08:00–22:00Vrijdag08:00–22:00Zaterdag08:00–22:00Zondag08:00–22:00

Contact informatie

Tweede Slag 10, 3235 CR Rockanje, Nederland
Salsa Beach Club ligt op het strand Rockanje Strand

Al 30 jaar lang geniet je bij ons van de mooiste zonsondergang van Nederland. Met hoge kwaliteit en een lage drempel ontvangen wij van jong tot oud in onze trendy Beach Club. Daarnaast hebben wij veel ervaring met het organiseren van geheel verzorgde ``Beach`` bruiloften, privéfeesten en allerlei andere strand- en bedrijfsfeesten!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★☆☆☆

Mooie plek, maar weggegaan zonder iets te bestellen. Ik zat al een tijdje op het terras (prachtig weer), maar er kwam niemand. Naast mij kwam een gezin zitten. Toen kwam er wel iemand om bij hen een bestelling op te nemen, een oudere man. Die zei vrij chagrijnig dat er geen lunchgerechten waren, alleen drinken en borrelgarnituur. Toen hij wegliep zonder aandacht aan mij te besteden, ben ik maar naar de buren gegaan: Egbert aan Zee.

Photo of reviewer
christiaan bonebakker
11 maanden geleden
★★☆☆☆

Door boomers voor boomers. Zo kan ik het beste omschrijven hoe deze strand tent is. We kwamen even wat drinken en liep even naar binnen om netjes te vragen of we ergens mochten zitten, de reactie was kort maar krachtig. Door een lange jonge man 'Wat!' en 'Ja ga maar zitten' door een oudere vrouw op een toon dat ik dacht oké ook goedenavond. Vervolgens ging de jonge man verder met zijn geklaag over andere gasten. Vroeg om een kaart toen we zaten en kreeg gelijk de opmerking 'Weet je niet wat je wilt drinken?' Door een oudere man. Zaten heerlijk in de zon te genieten van het uitzicht. Ondertussen werd alles om ons heen versleept en verbouwd. En kwam ze tussendoor afrekenen onder het mom 'ik moet me kas opmaken'. Vervolgens keek ik even op mijn mobiel tot hoe laat ze open waren en wederom een opmerking 'niet op je mobiel' kreeg ik naar me hoofd geslingerd. Door een ouder man met bril. Het was bijzonder dat je niet even relaxed een dankje kan doen en het gevoel erbij kreeg de tweede ronde hoeft niet. 2 drankjes van 5euro per stuk besteld en 11 euro afrekenen, weet je hou het geen zin in discussie. Ik ga liever voortaan naar de 1e slag dan ook. Bedienend personeel is niet gastvrij op een service niveau dat hoort in de horeca. Tijd voor overname en een frisse wind door het personeel.

Photo of reviewer
Sammy van der Sluijs
7 maanden geleden
★☆☆☆☆

Appelgebak zo heet dat je bijna je mond verbrand .... omdat die uit de magnetron komt en totaal zacht is geworden en dus niet te eten... 1 hap geproefd, de rest laten staan. Lauwe chocomelk die warm zou moeten zijn en dan net geen 15 euro voor 2 lauwe chocomelk en 1 stuk appelgebak wat niet te eten was.. schandalig en eens maar nooit meer.

Photo of reviewer
Alex Willems
een jaar geleden
★★★★★

Heerlijke en eerlijke Zuid Hollandse gastvrijheid. Wat een fijne plek voor een lunch met ‘de kids los op het strand’. De broodjes zijn bijzonder lekker en vriendelijke geprijsd. En de medewerkers zijn super vriendelijk en attent. Wij hebben onze favoriete nieuwe spot gevonden.

Photo of reviewer
Dirk
11 maanden geleden
★★★★★

📸 We hebben met veel plezier onze fotobooth opgezet tijdens een indoor event bij Salsa Beach Club! De locatie heeft een gezellige en stijlvolle sfeer – perfect voor mooie foto's. Het personeel was super behulpzaam en fijn om mee samen te werken. We komen graag terug! 🌴

Photo of reviewer
Cyril Buenavista