Strandpaviljoen de Schorpioen

1478 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:30–17:00Dinsdag10:30–17:00Woensdag10:30–17:00Donderdag10:30–17:00Vrijdag10:30–18:00Zaterdag10:30–18:00Zondag10:30–18:00

Contact informatie

Strand Renesse west 3, 4325 GW Renesse, Nederland
Strandpaviljoen de Schorpioen ligt op het strand Renesse Strand

Welkom bij ons op het strand! graag heten wij u welkom bij ons op het paviljoen. wij zijn 6 dagen per week geopend. onze sluitingsdag is dinsdag.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★★

Wat een fijne strandtent! Ondanks het regenachtige weer werden we hier ontzettend warm ontvangen. Het personeel is vriendelijk, attent en dacht uitstekend mee met mijn allergieën, wat erg prettig was. De kippendij saté was heerlijk mals en vol van smaak. Ook het visplateau met koudgerookte forel, zalm en makreel was echt fantastisch en absoluut een aanrader. Alles was vers bereid en de porties zijn royaal, dus je krijgt echt waar voor je geld. Een gezellige plek met goede sfeer, lekker eten en topservice. Wij komen zeker nog eens terug! Honden welkom

Photo of reviewer
Bibi Vivi
3 jaar geleden
★★★★☆

Na een strandwandeling lekker even bijkomen op het terras met uitzicht op zee en zicht op de zandbank, waar de zeehondjes liggen te relaxen. Genieten van een lekker hapje en drankje geserveerd door vriendelijke personeel.

Photo of reviewer
Marcel Visser
11 maanden geleden
★★★★☆

Lekker gezeten, goed broodje gegeten en speciaal biertje van de tap gedronken. Prijzen zijn redelijk en bediening is vriendelijk.

Photo of reviewer
Sjors M
5 jaar geleden
★★★★★

Heerlijke tonijnsalade gegeten. Snelle, vriendelijke bediening. Als je het strand oploopt dan zit links een verhuur container. Als je daar een ligbedje huurt krijg een een korting s on van 2.50. Toch leuk

Photo of reviewer
Eric Jacobi
een jaar geleden
★★★★★

Lekkere borrelplank gegeten. Smaakvol en Goed verzorgd. Vriendelijke bediening.

Photo of reviewer
Evelien