Strandclub Horizon

1848 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–21:00Dinsdag11:00–21:00Woensdag11:00–21:00Donderdag11:00–21:00Vrijdag11:00–22:00Zaterdag11:00–22:00Zondag11:00–21:00

Contact informatie

Strand Renesse Oost 3, 4325 GX Renesse, Nederland
Strandclub Horizon ligt op het strand Renesse Strand

Strandclub Horizon. Hongerig geworden van een dagje strand of een pittige wandeling door de duinen? Kom dan naar Strandclub Horizon!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: € 3,40
  • Cappuccino: € 3,70
  • Tapbier 0.25L: € 3,60

Parkeerplaatsen

Duinwekken Renesse

Adres: Duinwekken 32, 4325 GL Renesse

Openingstijden: 24/7

Tarieven: Een dagticket kost 16 euro

Dicht bij het strand gratis vanaf 18 uur of buiten het seizoen

Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 weken geleden
★★★★☆

Super fijne strandtent, prachtig aangekleed en mooie plek voor de zonsondergang! Personeel is vlot en het eten is heerlijk. We hadden ook verschillende cocktails, die waren helaas niet goed... Zelfs een classic zoals de mojito smaakte niet zoals gewend. Ook paste de muziek niet bij de vibe. Het leek wel alsof er Skyradio op stond. Dat was jammer maar verder is het een fijn plekje. Volgende keer doen we weer veilig een flesje wijn.

Photo of reviewer
sophie de vries
4 maanden geleden
★★★★☆

Alleraardigst personeel en leuke aankleding. Van de kaart krijg je keuzestress, ik vermoed dat degene die de kaart samenstelde ook niet kon kiezen. We bestelden beiden een triple (fles) en kregen getapt bier. Wateriger en citrus-achtig, zeker geen triple. Maar ach, het pastte bij wat we besteld hadden: de fish & chips en de brioche met zalm en zeekraal. Die vielen beiden tegen. Het was zeker niet slecht bereid, maar de fish en chips was een wel zeer bescheiden portie. De brioche zalm en zeekraal was een burger bun, met heel veel roomkaas en zalm maar zonder zeekraal. De beschrijvingen dus hoogdravender dan wat je geserveerd krijgt. Daarmee is de prijs-kwaliteit uit balans. Jammer, want echt een leuke plek en gedreven personeel.

Photo of reviewer
Flora van den Berg - Janssen
4 weken geleden
★☆☆☆☆

Sushi was lekker, echter de entrecote die ik had besteld (medium) was echter niet medium 😱 ik kreeg te horen dat de keuken hier achter stond en het er mee moest doen. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen en slecht bediend als hier. Zwaar teleurgesteld. Hoe durf je hoe €35,- voor te vragen. Whisky die was besteld kregen wij geserveerd in een shot glaasje 😱 €10,- per persoon aanbetaling vragen, maar niet eens als een persoon behandeld worden

Photo of reviewer
Meagan Ide
8 maanden geleden
★★★★★

Ik heb fantastisch gegeten bij strandclub horizon. De sushi was zo goed dat we gelijk hadden gereserveerd voor de volgende dag met live muziek!!!! Heerlijk buiten gezeten met een kleedje echt topservice. Extra pluim omhoog voor Ivo & Ruby. Bedankt voor jullie gastvrijheid tot de volgende keer.

Photo of reviewer
Mike Zuurbier
2 maanden geleden
★★★★★

Heel gezellige mooie plek om te zitten, iets te drinken, eten…. Bediening erg onervaren, laat dan wat steken vallen, maar zeker aan te raden

Photo of reviewer
Ann Willekens