Strandpaviljoen Corazon

2120 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–20:00Dinsdag11:00–20:00Woensdag11:00–20:00Donderdag11:00–20:00Vrijdag11:00–20:00Zaterdag11:00–20:00Zondag11:00–20:00

Contact informatie

Duinovergang 20 Rampweg, 4326 LK Noordwelle, Nederland

Aan de voet van de brouwersdam, met de zeehonden in zee genieten van eerlijke gerechten in een ontspannen sfeer aan het strand.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €4,00
  • Tapbier 0.25L: €3,90
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 weken geleden
★★★★★

De perfecte plek voor een heerlijk dagje strand. Leuke menukaart met voor ieder wat wils. Leuke vis, vlees en vegetarisch gerechten waar de prijs kwaliteit verhouding goed voor elkaar is. Wel aan te raden om voor diner vooraf te reserveren. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Ook bedjes op strand perfect geregeld. Kortom aanrader en komen er altijd graag terug!

Photo of reviewer
R Salari
2 weken geleden
★★★★☆

Corazon is een fijne strandtent met een prachtig uitzicht over het strand. Het restaurant heeft een gezellige sfeer en het eten is heerlijk. De bediening is vriendelijk en je kunt er ontspannen genieten van een lunch, diner of een drankje met uitzicht op zee. Wat ons betreft had de bierkaart iets uitgebreider mogen zijn, maar smaken verschillen natuurlijk. ...wij zijn geen Grolsch liefhebbers.... Een pluspunt vinden wij dat er aandacht wordt besteed aan de uitstraling van het restaurant. Je kunt er niet zomaar in zwemkleding naar binnen lopen, wat bijdraagt aan de prettige en verzorgde sfeer. Een mooie plek om even neer te strijken aan het strand, met goed eten en een prachtig uitzicht. Zeker een aanrader.

Photo of reviewer
Thijs van der Wal
een jaar geleden
★★★★☆

1x Entrecote met groentes en frites 👌🏼 1x pokébowl met krokante kip -> voor mij geweldige kennismaking… super lekker! 🤤 Allebei erg goed klaargemaakt!

Photo of reviewer
Yvette Scholtes-Stekelenburg
9 maanden geleden
★★★★★

Leuke plek, mooie strandtent met groot terras en sfeervolle inrichting. Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke cappuccino en erg lekkere appeltaart van Dudok genuttigd.

Photo of reviewer
Kariene Schauwaert
10 maanden geleden
★★★★★

Leuk en gezellig terras/ strandpaviljoen Eten is lekker en bediening is prima 👍🏻

Photo of reviewer
Dennis Brinkhuis