Strandpaviljoen TXIKI

312 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdagGeslotenWoensdag11:00–20:00Donderdag11:00–20:00Vrijdag11:00–20:00Zaterdag11:00–20:00Zondag11:00–20:00

Contact informatie

Strand Domburg 40, 4357 XZ Domburg, Nederland
Strandpaviljoen TXIKI ligt op het strand Domburg Strand

Welkom bij strandpaviljoen TXIKI aan het mooie strand van Domburg. Dineren, lunchen of lekker borrelen? Het kan allemaal! TXIKI is Baskisch en staat voor jong, klein en vernieuwend. Dit zijn dan ook de uitgangspunten voor ons strandpaviljoen. Met vriendelijke bediening, lekker eten en het zonnetje erbij verwelkomt het team van TXIKI u graag op het strand!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €3,70
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★☆☆☆

17 euro voor 2 boterhammen met 2 kleine garnalenkroketjes is natuurlijk belachelijk. Eten was niet bijzonder en de ruimte was koud in feb. en sfeerloos. Tegenvaller!

Photo of reviewer
G van Rij
2 jaar geleden
★★★★☆

Vandaag hebben wij hier mosselen en een hamburger gegeten met loaded fries. Het was erg lekker en de service was super vriendelijk. Ik had een biertje wat niet schuimde uit een flesje en kreeg gelukkig een nieuwe zonder extra kosten. Personeel was alleen super druk dus soms duurde het iets langer voordat je geholpen was, maar dat was voor ons geen probleem.

Photo of reviewer
Lisanne De Geest
3 maanden geleden
★★★★★

Gezellig genieten op het terras met prachtig zicht op de zee

Photo of reviewer
Christelle Meirlaen
een jaar geleden
★★★☆☆

Leuke strandbar maar de service was nogal onbeschoft. Ze vonden het niet kunnen dat we met 12 personen wilden komen consumeren omdat we dan andere mensen hun plaats afnamen. Maar toen ik vroeg of het geen probleem zou zijn als we met 4 aan 3 tafels zouden gaan zitten was het ok. Rare logica daar...

Photo of reviewer
Dirk Govers
2 jaar geleden
★★★★★

Heerlijk in het zonnetje op het terras zitten genieten van een lekkere flatbread met zalm!

Photo of reviewer
Brigitte Glas-Cauwenberg