Strandpaviljoen Noordduine

1642 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–20:00Dinsdag11:00–20:00Woensdag11:00–20:00Donderdag11:00–21:00Vrijdag11:00–21:00Zaterdag11:00–21:00Zondag11:00–20:00

Contact informatie

Strand Domburg 30, 4357 XZ Domburg, Nederland
Strandpaviljoen Noordduine ligt op het strand Domburg Strand

Strandpaviljoen Noordduine heeft een groot zonnig terras met circa 150 plaatsen, binnen biedt het restaurant plaats voor ongeveer 50 gasten. Het ligt op een prachtige locatie tussen Domburg en Westkapelle. Direct gelegen aan het surf strand ‘Noordduine’. Het gastvrije team streeft ernaar u het gevoel te geven er echt even tussenuit te zijn.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
2 jaar geleden
★★★☆☆

Het strand paviljoen licht op een mooie locatie en je kan er komen door traptreden te beklimmen over de duin. Onder aan de trap kan je parkeren toen wij er kwamen maandag rond 17.00 was er genoeg plek. Na het spelen op het strand besloten we bij het paviljoen te gaan eten. Het personeel was erg vriendelijk we kregen een plaatsje aan een overdekt terras. Je zat er prima jammer dat de ramen/zeilen of beslagen of vies waren waardoor je niet optimaal zicht had op het strand en de zee. De kinderen kregen een kleurplaat en kleurtjes. Dat was fijn zo werden ze een beetje zoet gehouden. De vlees gerechten waren niet bijzonder. Maar de Pokebowls en oester waren heel lekker! Het terras is heel leuk opgemaakt met pallets en bloemetjes. Verder is er naast het paviljoen een buiten douche openbaar toilet en wat omkleed mogelijkheden. Op het strand voor het paviljoen zijn 2 schommels altijd leuk voor de kids (Niet voor de allerkleinste)

Photo of reviewer
Dieneke de Regt
3 maanden geleden
★★★★☆

Leuk en gezellig lunchplekje. Wij zijn er in Februari geweest en waren de enige klanten. Maar desondanks een heerlijke lunch gehad, fijne bediening en een goede relaxte sfeer.

Photo of reviewer
Bjorn de Bie
een jaar geleden
★★★★★

Na ons bezoek in December verlang je weer naar een zomerse avond op een vol terras ... Fijne en sfeervolle strandtent. Op Donderdagen live muziek Herman & Brian waren geweldig. Als je goed muziek kunt maken hoef je het geluid niet schreeuwend hard te zetten maar trek je de aandacht

Photo of reviewer
John M
11 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk diner op een mooie zomeravond met een prachtige zonsondergang. Personeel heel attent en vriendelijk.

Photo of reviewer
Kaatje Meer
een maand geleden
★★★★★

Wij hebben hier echt heel lekker gegeten. De service van Dali was top: vriendelijk, attent en professioneel. Alles was goed verzorgd en je merkt dat er aandacht wordt besteed aan de details. Bovendien krijg je hier echt waar voor je geld. Zeker een aanrader!!

Photo of reviewer
Tom Sarabia