Oase Domburg

3794 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–22:00Dinsdag11:00–22:00Woensdag11:00–22:00Donderdag11:00–22:00Vrijdag11:00–22:00Zaterdag11:00–22:00Zondag11:00–22:00

Contact informatie

Strand Domburg 70, 4357 XZ Domburg, Nederland
Oase Domburg ligt op het strand Domburg Strand

Op het mooi gelegen Westerstrand in de bekende Zeeuwse badplaats Domburg vindt u Strandpaviljoen Oase Domburg. U bent hier 7 dagen per week welkom voor koffie, een verfrissende drink, een lekkere snack tussendoor of een uitgebreide maaltijd. Verse vis wordt dagelijks aangevoerd! Een dagje strand in Domburg is niet compleet zonder een bezoek aan de Oase …

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,70
  • Cappuccino: €4,00
  • Tapbier 0.25L: €4,00
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★☆

Leuke en sfeervol ingerichte strandtent, met een goede kaart. Ruime keuze, mooie balans in de gerechten, voor ieder wat wils. Prima prijs-kwaliteitverhouding. De witte chocolade parfait met rode vruchten is écht heel goed! En lekker!! 🤩

Photo of reviewer
Pieter van der Wulp
een week geleden
★★★★★

Fantastische plek, vriendelijke eigenaar en prima personeel. Ieder jaar een keertje naar Domburg om bij de Oase een grote warme toren fruits de mer te eten.

Photo of reviewer
Gerrit Komen
2 weken geleden
★★★☆☆

Zo als altijd maakt niet uit in welke tijd van het jaar altijd druk … maar goed te doen ..in de zomer is het dakterras open vanaf 12 uur wil je er ook dineren raadzaam om te reserveren

Photo of reviewer
ralph delil
een maand geleden
★☆☆☆☆

Ik denk op een zonnige dag naar een lekker terras te gaan, maar ik kan je vertellen dat dit niet de goede plek is! Een smoothie mango besteld en een aardbei gekregen. Op het moment dat wij er iets van zeggen krijgen wij rollende ogen. Het personeel super onvriendelijk! Wij waren er om 13:30 en er werden al bordjes op tafel gezet dat er om 17:00 gereserveerd is en dat wij dan dus weg moesten. Wij mochten de bordjes ook niet even onder de tafel zetten omdat we dit niet gezellig vonden. En we zijn nog niet klaar. We wilde een portie kibbeling bestellen maar dat mocht niet want wij waren niet onder de 12 jaar. Voor de rest was er ook geen alternatief Conclusie: loop maar snel door naar de volgende strandtent!

Photo of reviewer
Lenna Kaya
een maand geleden
★☆☆☆☆

Ten eerste kwamen we binnen zonder reservatie, waarna we naar een plaats werden gebracht waar het ijskoud was. Het personeel was erg onvriendelijk en het drinkgerei leek slecht afgewassen, alsof het door een kleuter van vier was gedaan. We vroegen plat water, maar kregen in plaats daarvan bruiswater. Toen we uiteindelijk wilden vertrekken, bleef het personeel aandringen om toch nog iets te eten te bestellen. Al bij al was dit geen aangename ervaring. Ik zou deze plek vermijden, tenzij je graag veel betaalt voor slechte service.

Photo of reviewer
Bas Bekaert