Strandpaviljoen De Piraat

4835 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–20:00Dinsdag10:00–20:00Woensdag10:00–20:00Donderdag10:00–20:00Vrijdag10:00–20:00Zaterdag10:00–20:00Zondag10:00–20:00

Contact informatie

Boulevard de Wielingen 19-A, 4506 JH Cadzand, Nederland

Genieten in Cadzand begint op het beschutte terras van Strandpaviljoen De Piraat, terwijl de kinderen lekker ravotten op ons avontuurlijke piratenschip. Verzorgd lunchen of dineren vergezeld van een lekkere fles wijn en een uniek uitzicht op de jachthaven en op het scheepsverkeer naar Vlissingen en Antwerpen.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €4,00
  • Tapbier 0.25L: €3,50
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een week geleden
★★★★★

Heerlijk paviljoen om te genieten van een drankje, lunch en diner kaart is ook uitgebreid. De sangria met 43 is een lekkere twist! De kip salade was verrassend lekker, de fish & chips waren ok, maar hebben betere gehad in de buurt. Verder vriendelijke en vlotte bediening!

Photo of reviewer
Marcel van Poeijer
8 maanden geleden
★★★★☆

De ligging is prachtig. Mooi ingericht en zeer veel zitplaatsen. Wij zijn er vandaag alleen geweest voor een drankje. De cappuccino miste een mooie schuimlaag. De port was lekker van smaak maar er was onderweg mee gemoeid. Glas plakte van onder tot boven door de port die in het glas had moeten zitten.... Zou graag nog eens terug komen op een mooie zomerdag om de lunchkaart te ontdekken.....

Photo of reviewer
Tom Flow
een maand geleden
★★★☆☆

1 mei, stervens druk. Lang wachten om te kunnen bestellen en af te rekenen. Veel te druk en rumoerig. Niet prettig zitten, wordt ook veel gerookt op terras helaas

Photo of reviewer
Ad Kroes
3 maanden geleden
★★★☆☆

Verwacht geen culinaire uitspattingen maar “gewoon goed”. Teleurstellend om te ervaren dat “wilt u mayonaise bij de frietjes” eindigt in één euro voor elk lepeltje mayo op de factuur. Moeten jullie het écht van de sausjes hebben met deze prijzen? Komt een beetje sneu over…

Photo of reviewer
Owen Wilson
3 maanden geleden
★★★★★

Super locatie op het strand! Genieten vd zon met een hapje en/of drankje op het mega terras. Samen met uw viervoeters🥳

Photo of reviewer
Erick Broods