Het mooie zandstrand van Cadzand-Bad. Inspanning of ontspanning? U kunt bij ons terecht voor beide!
Het mooie zandstrand van Cadzand-Bad. Inspanning of ontspanning? U kunt bij ons terecht voor beide!
Een strandbar waar het lekker vertoeven is. Drie keer bezocht. Je moet van een strandbar geen gastronomische hoogstandjes verwachten. Je gaat er om in een ontspannen sfeer een kleinigheid te eten en te genieten van het zeezicht en ... daar slaagt men bij Moio Beach ten volle in.
Bij toeval terecht gekomen. Op deze mooie locatie.mooi strand. Lekker eten. Toen wij er waren redelijk koude wind, en veel ervan. Voor mij puur genot even uitwaaien en aansluitend lekker eten bij mooi. Graag weer
Natuurlijk wachten we netjes voor het bord waarop wordt verzocht te wachten totdat we een plaats gewezen krijgen. Maar als je daar 5 minuten staat te kijken naar een niksnuttende ober die te lamlendig is zijn blik naar de ingang te richten, dan is de lol van een terrasbezoek er al redelijk af. Maar goed, zijn collega ziet ons uiteindelijk wel dus we mogen door naar het terras. Twee thee serveren met één bordje voor samen; tja, mag je een fraaiere presentatie verwachten voor € 7? Blijkbaar niet. Lunch maar niet meer geprobeerd. Maar zal Moio niet van onder de indruk zijn, er stonden tenslotte nog genoeg klanten te wachten bij de ingang. Gelukkig waren er ook nog genoeg lege tafels 😉. Nu nog als eigenaar de medewerkers laten zien hoe je een klant een fijne ervaring biedt en dan komt het helemaal goed met Moio!
Heerlijk gegeten, de gerechten waren op de juiste manier bereid en prachtig gepresenteerd. Erg vriendelijke en attente bediening. Mooie en sfeervolle inrichting
Wat een (H)eerlijke strandbar !! Gisteren (op maandag) gebeld om rond 18.00u een tafeltje aan het raam te reserveren. Bij aankomst had men ons een tafeltje in de hoek aan het raam toegewezen met volop zeezicht. De ontvangst was héél hartelijk en de bediening supervriendelijk. De kaart biedt voldoende keuze voor jong en oud, zonder echt overdreven te zijn. Wij aten als hoofdgerecht de mosseltjes met venkel en die waren Superlekker… ze werden in een grote kookpot geserveerd en je kon ze zelf op je bord scheppen, da’s écht handig en origineel. Daarbij een lekker flesje Chardonnay dat in een emmertje met ijs geserveerd werd. Als dessert namen we een dame blanche, simpel maar goed. Dit alles werd geserveerd in een rustige omgeving, met uniek zeezicht en supervriendelijke bediening… Kortom méér dan verdiend een dikke vijf sterren waard en een dikke pluim voor dit pareltje aan de Zeeuwse kust !! Toppertje ! Dank je wel voor de fijne avond…