Strandpaviljoen Kaap Noord

4701 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–21:30Dinsdag11:00–21:30Woensdag11:00–21:30Donderdag11:00–21:30Vrijdag11:00–21:30Zaterdag11:00–21:30Zondag11:00–21:30

Contact informatie

Volharding 4, 1795 LH De Cocksdorp, Nederland
Strandpaviljoen Kaap Noord ligt op het strand Strand Texel

Eten in een authentiek strandpaviljoen met het allermooiste uitzicht van Texel? We ontvangen je graag in ons strandpaviljoen in de Cocksdorp! Bij Kaap Noord kun je elke dag heerlijk lunchen, borrelen en dineren. Op ons terras, met je voeten in het zand en gezicht in de zon, of in ons gezellige restaurant. We vinden het belangrijk dat iedereen bij ons terecht kan: van jong tot oud, Texelaar tot vakantieganger en gezin tot stel. Onze uitgebreide kaart biedt daarom genoeg opties zodat iedereen bij ons kan genieten van een heerlijke maaltijd en met een goed gevoel naar huis gaat!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,70
  • Cappuccino: €4,10
  • Tapbier 0.25L: €3,95
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
4 maanden geleden
★★★☆☆

Vriendelijke en behulpzame bediening. Eten best matig, ouderwets taaie "kogelbiefstuk" en de burger was niet veel beter. Voor de kids prima.

Photo of reviewer
Dirk v.d. Broek
9 maanden geleden
★★★☆☆

Prachtig plekje, relaxte sfeer. Eten vaak maar niet altijd geweldig. De brownie kost 5 euro en is lekker maar is echt met 4 hapjes op. Een paddenstoelenburger van 23 euro is letterlijk een broodje, burger, wat rauwkost een een beetje rauwe uitjes. Net even te makkelijk, zeker als je het vergelijkt met de rundvleesburger van dezelfde prijs. De vegetarische borrelplank valt in het niets vergeleken bij de juttersplank terwijl het prijsverschil maar een paar euro is (23 vs 27,50). Op de juttersplank lagen vegetarische minikroketjes en zaten diverse vegetarische smeerseltjes erbij voor het brood. De vegetarische plank heeft ook wat brood maar 0 smeersels terwijl er dus meer vegetarische zaken op de juttersplank lagen. Waar overigens ook camembert of brie bij hoorde zagen we later bij een andere klant maar dat hadden wij niet gekregen. Dus het is maar net wanneer je komt en wie je plank maakt. Maar ja, ze kunnen het maken want de toeristen komen toch wel en ze zijn de enige op dit plekje. Geen idee of het zo is maar het gevoel bekruipt me wel. Bediening is vriendelijk en op zich prima. Maar soms komt men niet meer langs. En als er eten of drinken op je wordt gemorst dan is men zeer schuldbewust, maar een compensatie in de vorm van een gratis drankje kan er dan weer niet vanaf.

Photo of reviewer
Jeffrey X
5 maanden geleden
★☆☆☆☆

Vieze chadony 12.00 euro is 6.00 euro per glas waar bijna niets in je glas zit een klein randje nooit meer en stinken die wijn

Photo of reviewer
3 maanden geleden
★★★★☆

Met uitzicht op zee een eigen gemaakte gluhwein en ginger bier drinken veel beter gaat het niet worden!

Photo of reviewer
Adriaan Mijnders
3 maanden geleden
★★☆☆☆

Eigenlijk zou 2,5 ster hier meer passen. We hadden gezien dat je hier kon dineren dus klopten wij hier aan na een mooie strandwandeling rond een uur of 18:15uur. Om vervolgens erachter te komen in het half Engels dat we niet meer konden eten, alleen snackjes was een optie, ze gaf aan dat het te laat was voor de keuken.... zet het dan niet op je website. Het leek een sfeervolle gelegenheid, maar wij hebben ons geld een deur verder uitgegeven.

Photo of reviewer
JohanenJaschenka van der Stok