Paviljoen de Vlegge

923 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag24Dinsdag24Woensdag24Donderdag24Vrijdag24Zaterdag24Zondag24

Contact informatie

Valkenlaan 100, 7693 VG Sibculo, Nederland

Laat u verrassen door het fantastische en werkelijk oogverblindende uitzicht vanuit Bistro Festa. In alle seizoenen kunt u genieten van de rust en reinheid in dit mooie natuurgebied gelegen in Twente. Bistro Festa is goed te bereiken, vanaf de N36, afslag Westerhaar, is het nog geen twee minuten rijden voordat u zich in een andere wereld waant. Bij ons kunt u de hele dag genieten van koffie met huisgemaakt appelgebak, snelle lunch een lekkere borrel en een voortreffelijk diner. Met uitzicht over het water en zicht op de open keuken is het in het restaurant gezellig. Beneden aan het water ligt de beachclub en met het ruime terras en de de goede ligging voor de hoeveelheid zonuren is het prima vertoeven!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★☆☆

Mooie omgeving met veel eekhoorns en konijnen, en wakker worden van de vogels was echt genieten. Helaas viel het huisje zelf erg tegen. Het rook enorm muf en bleek een huisje te zijn waar huisdieren toegestaan waren, terwijl wij zelf geen huisdieren hebben. De vloer was duidelijk niet goed schoongemaakt; de knieën van ons zoontje waren binnen no-time grijs/geel van het vuil. Hoeken waren vies en plakkerig. Daarnaast was de bank volledig doorgezakt, waardoor wij rugklachten kregen. De gootsteen zat verstopt; gelukkig kwam er snel iemand kijken, maar uiteindelijk moest er alsnog een monteur komen. Ook de douchecabine zat vol schimmel en de wc rook naar oude urine. Dat is echt niet acceptabel. Daarnaast was er een sauna, op de overloop waardoor iedereen je in vol ornaat zag liggen/zitten. Niet fijn. Verder klopte de indeling van het huisje niet met de foto’s. Bedden stonden tegenover elkaar waardoor een stel apart moest slapen, en er ontbrak een tv op de slaapkamer. Erg jammer, want de omgeving is prachtig maar het verblijf zelf was teleurstellend. Erg weinig te doen in de omgeving, wij komen niet meer terug!! Het minst fijne landal huisje waar we verbleven.

Photo of reviewer
M W
3 weken geleden
★★★★☆

Prima park, wel weinig faciliteiten. Maar dat hindert niet. Want je kunt er heerlijk tot rust komen, genieten van het vrolijke concert dat de vogels de hele dag door verzorgen. Huisjes zijn ook leuk en ook schoon. Bedden slapen prima. Tuintjes wel wat klein. Vlakbij een heerlijk strandje met een paviljoen.

Photo of reviewer
Rina ten Broek-Neerhof
6 maanden geleden
★★★★★

Vanaf het moment van aankomst voelden we ons ontzettend welkom. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een duidelijke, professionele uitleg. Met de auto vonden we het huisje zonder moeite. Eenmaal binnen waren we aangenaam verrast: alles was perfect schoon, het rook fris en de inrichting was modern en sfeervol. We hadden vooraf ontbijt besteld, en de volgende ochtend hing het netjes aan de deur echt ideaal. Omdat wij net getrouwd waren, verraste het Landal-team ons bovendien met een heerlijke fles rosé. Een geweldig gebaar dat onze ervaring extra bijzonder maakte. De locatie zelf is prachtig: heerlijk rustig, midden in de bossen. De privé­sauna was de kers op de taart en zorgde voor ultieme ontspanning. Kortom: een fantastische ervaring die we iedereen kunnen aanraden!

Photo of reviewer
Dylano Tz
3 weken geleden
★★★★★

Een rustig, overzichtelijk park zonder veel "toeters en bellen", waarbij je het gevoel kunt krijgen dat je midden in de natuur bent (de natuur van dit park). Ontvangen door hartelijke medewerkster die ons een duidelijke toelichting gaf. Onze bungalow, Fazant 25, was helemaal top. Deze week was dit onze fijne uitvalsbasis voor fietstochten.

Photo of reviewer
Be rt
4 maanden geleden
★★★★★

Prima huisje schoon en gezellig. Neem alleen een mes mee wat wel kan snijden. En wij zijn niet weg van het verwarmingssysteem dat gaat steeds uit. Wij zijn afgelopen week voor de 14e keer geweest dus dat zegt wel iets.

Photo of reviewer
Els Van Der heijde