Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–00:00Dinsdag09:00–00:00Woensdag09:00–00:00Donderdag09:00–00:00Vrijdag09:00–00:00Zaterdag09:00–00:00Zondag09:00–00:00

Contact informatie

Boulevard Paulus Loot 1, 2042 AD Zandvoort, Nederland
Ubuntu ligt op het strand Zandvoort strand

Hippe restaurant-bar met cocktails en hapjes op een idyllische plek aan het strand met een boho-chique vibe.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
7 maanden geleden
★★★★☆

We hebben er heerlijk ontbeten met ons gezin. Honden mochten mee naar binnen. Ze kwamen nog langs met een plankje bronkeuze waar iedereen van mocht proeven. In de middag nog een biertje, mocktail , warme chocomel gehaald met de kids, taartje , borrelhapjes erbij. Alles echt lekker! Borrelhapjes lekker smaakvol en krokant. En gezellig/sfeervol! Enige minpuntje wat ik kan bedenken was dat we nadat we waren gaan zitten op het terras in de middag, werden gevraagd aan de andere kant te gaan zitten , bij de andere gasten. Had het terras dan even afgezet. Maar over all hardstikke prima!

Photo of reviewer
A. Berens
2 maanden geleden
★★★★★

Zelden bij een strandtent geweest waar ze het concept "horeca" zo goed begrijpen. Iedere gast word bij aankomst echt gezien, vriendelijk begroet en eventueel naar een plaats geholpen. Echt alle medewerkers die op het buitenterras liepen of achter de bar waren even gastvrij en vriendelijk. Ook commercieel gezien weet het personeel precies wat te doen om de gast te voorzien en daarmee inkomsten te genereren. Op de schone gemengde toiletten hangt een affiche waarop aangegeven is dat het meubilair op een website van Ubuntu furniture te bezichtigen en bestellen is. Omdat strandtent de Haven en Thijn Akersloot dicht waren zijn we per toeval hier beland, ongetwijfeld dat we nog een wisselen maar Ubuntu heeft ons hart gestolen 😍

Photo of reviewer
Arno Verschuren
7 maanden geleden
★★★★★

Vandaag hebben we geluncht bij Ubuntu en wat een verrassing was dat! We bestelden de tom kha kai-soep, een steak sandwich en het hippie visbroodje, samen met twee verse sapjes en een carrot cake. Alles was echt heerlijk: supervers, vol smaak en met goede ingrediënten. De porties waren precies goed, en ook de koffie was lekker en op temperatuur. De bediening was ontzettend vriendelijk en attent. Ze kwamen zelfs met een gyoza langs om te proeven, wat een leuke en onverwachte verrassing was. Eerlijk gezegd kom je zelden zó’n goede service tegen in Nederland, of in ieder geval niet vaak in Amsterdam en omgeving. Het eten was met zorg bereid, met verse kruiden, citroentje, radijsje, ingelegde uitjes en precies genoeg Parmezaanse kaas. De kwaliteit verbaasde me echt, zeker gezien de prima prijzen. Daarnaast zit je er natuurlijk prachtig, direct aan het strand. Binnen was het gezellig druk, met een fijne temperatuur en genoeg personeel, waardoor alles vlot verliep. Al met al een fantastische ervaring — een dikke negen!

Photo of reviewer
Robin Stolk
3 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk gegeten weer! Altijd erg sfeervol en lief personeel. Vanbinnen ziet het er dit jaar weer prachtig en vernieuwend uit. Al jaren onze vaste tent in Zandvoort.

Photo of reviewer
Celestine Overduijn
7 maanden geleden
★★★★☆

Heerlijk gegeten! Eerst hadden we niet veel tijd dus de dag erna terug gekomen om heerlijk buiten met een vuurtje uit de wind te zitten. Zelfs met 15 graden is het dan heerlijk vertoeven bij Ubuntu. Genoten van de sfeer, mooie aankleding en lekkere gerechten. De bediening kon vriendelijker, was nu vooral praktisch.

Photo of reviewer
Yvonne de Beer