The Spot Watersport, Beachclub, Evenementen

1013 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–21:00Dinsdag10:00–21:00Woensdag10:00–21:00Donderdag10:00–21:00Vrijdag10:00–21:00Zaterdag10:00–21:00Zondag10:00–21:00

Contact informatie

Strandafgang Barnaart 23a, 2041 KB Zandvoort, Nederland
The Spot Watersport, Beachclub, Evenementen ligt op het strand Zandvoort strand

Onze beach lifestyle staat voor sport, gezondheid en duurzaamheid, hier hechten wij als voorlopers op dit gebied dan ook grote waarde aan. Daarom biedt onze menukaart een ruime keuze aan eerlijke, duurzame, biologische en vegetarische mogelijkheden. Ons assortiment wordt ieder seizoen verder uitgebreid. Laat je door de smaak van onze wereldse gerechten ontvoeren naar andere delen van de wereld en ontdek zelf waarom The Spot zo geliefd is bij iedereen die houdt van een gezonde en actieve levensstijl.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €4,20
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
11 maanden geleden
★★★★★

In 2000 zijn we getrouwd en hebben we onze Wedding Beach Party bij the Spot gevierd. We blijven er ook steeds maar terugkomen, zeker nu we in Zandvoort wonen en vanuit ons flatje the Spot zien liggen. We hebben er zoveel dierbare herinneringen liggen. Ook nu is the Spot een hele fijne plek om te eten, naar de ondergaande zon te kijken en aangenaam te verpozen. Ik denk dat we er binnen de duur van onze levens van kunnen blijven genieten. Die plek, waar we zoveel gedeeld hebben met anderen. In de afgelopen week vierden we er een zondag met vier families. Vrienden met wie wij bijna een leven lang lief en leed gedeeld hebben. Onze kinderen hebben zelf kinderen gekregen, dus het was een grote club mensen geworden. Family comes first, maar daarna toch echt the Spot.

Photo of reviewer
Rokus Loopik
10 maanden geleden
★★★★★

Leuke surfschool. Kids gaan hier graag naar toe, en hebben een top tijd. Voor het derde jaar op rij een week surfkamp voor onze jongste, en hij voelt zich helemaal thuis. Sympathieke mensen bij the spot. Nu ook een koffiebar/ winkeltje er bij, dus ook voor de ouders helemaal goed!

Photo of reviewer
Bob
een jaar geleden
★★★☆☆

Eten was goed, maar stop met kopjes zonder oortjes en schoteltjes. Cappuccino over mijn kleren tijdens het aangeven zonder schotel. Je kan het niet eens goed vast pakken. De rest was goed.

Photo of reviewer
jacq en paul
8 maanden geleden
★★★★★

Geweldig lekker wezen Raften op zee en daarna een heerlijke BBQ.

Photo of reviewer
Ludo de Graaf
2 jaar geleden
★★★★☆

Kan de strandtent niet heel goed beoordelen, waren CrossFit wedstrijden. Zag er wel gezellig uit. Moet volgende zomer maar eens terugkomen.

Photo of reviewer
Carla Cornelisse