Strandpaviljoen Thalassa

5164 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–00:00Dinsdag10:00–00:00Woensdag10:00–00:00Donderdag10:00–00:00Vrijdag10:00–00:00Zaterdag10:00–00:00Zondag10:00–00:00

Contact informatie

Boulevard Barnaart 18, 2041 KB Zandvoort, Nederland
Strandpaviljoen Thalassa ligt op het strand Zandvoort strand

Ervaar Thalassa, een luxueus paviljoen op het strand van Zandvoort. Bij ons familiebedrijf (sinds 1959) geniet u van heerlijke gerechten uit een gerenommeerde keuken in ons sfeervolle restaurant. Geniet van alle seizoenen op onze ruime terrassen en tijdens een zomerse dag op strand huurt u strandbedjes met windscherm. Voor de ultieme strandbeleving verblijft u in onze duurzaam ingerichte beach houses, uniek in Zandvoort. Niet voor niets staat in de aanbeveling van de ANWB: “Een paviljoen met zowel geschiedenis als een fijne kaart, dagverse vis en aandacht voor duurzaamheid.”

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €3,90
  • Tapbier 0.25L: €4,00
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
4 maanden geleden
★★★★☆

Tsja mischien mijn eigen schuld aan zee een kipgerecht bestellen. De kipwrap zag er beter uit dan hij smaakte. Vooral veel saus en tauge uit het zuur. En de kip was een donkerbruin (net niet verbrande kipsnitzel in reepjes) en dat voor maar liefst €15.50. De cappucina daarentegen was perfect !

Photo of reviewer
Annepan
11 maanden geleden
★★★☆☆

Natuurlijk heerlijk om met mooi weer aan het strand te zitten... Personeel helemaal top! Menu en menukaart redelijk. Ik nam zelf de kibbeling met patat en dat viel wel tegen, qua formaat en ook qua smaak. Het bordje met div koude vis was wel erg lekker en veel.

Photo of reviewer
Fritsie Frits
6 maanden geleden
★★★★★

Leuk en gezellig ingericht strandpaviljoen. Vlotte bediening en lekker eten. We hadden 2 Holtkamp kroketten met brood. Erg lekker!

Photo of reviewer
Teus Klok
4 maanden geleden
★★★★☆

Leuke strandtent mooie ambiance uitzicht op zee. Lekker geluncht. Leuk personeel.

Photo of reviewer
Ingrid Nijboer
10 maanden geleden
★★★☆☆

Redelijk tot goede kwaliteit eten, maar let op: als er ‘dagprijs’ achter het gerecht staat wees dan even extra op je hoede of vraag naar de prijs. Wij betaalden vanavond 55 euro de neus voor een zeetong van normale proporties en kwaliteit. Dat lijkt me aan de hoge kant voor een strandpaviljoen.

Photo of reviewer
Hein Strijker