Strand 21

1887 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:30–22:00Dinsdag09:30–22:00WoensdagGeslotenDonderdag09:30–22:00Vrijdag09:30–22:00Zaterdag09:30–22:00Zondag09:30–22:00

Contact informatie

Boulevard Barnaart 21, 2041 KB Zandvoort, Nederland
Strand 21 ligt op het strand Zandvoort strand

Hier kunt U genieten van het prachtige uitzicht & heerlijke gerechten en drankjes op ons ruime terras en sfeervol restaurant. Zijn wij gevestigd aan de voet van het Centerparcs hotel en op loopafstand van het gezellige historische centrum, Qurios vakantiepark en Circuit Park Zandvoort.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,80
  • Cappuccino: €4,00
  • Tapbier 0.25L: €3,90
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
2 weken geleden
★★☆☆☆

Leuke locatie en vibe. Echter staat er een alcoholvrij bier met 0.5% als een 0.0 op de kaart. Nadat we hier achter kwamen wilde mijn zwangere vriendin dit uiteraard niet en de ober ging ons proberen duidelijk te maken dat echt 0.0 niet bestaat en dat hij dat had geleerd op zn opleiding. Misschien eens de Nederlandse wetgeving er op nalezen want dit kan echt niet en klopt van geen kant. Wel van de bon afgehaald, maar even de kaart aanpassen kan geen kwaad. Eten was prima

Photo of reviewer
Max
een maand geleden
★★★★★

Mijn man en ik raden deze plek ten zeerste aan! Er hangt een superleuke sfeer. De drankjes die we hadden besteld, kregen we echt binnen een mum van tijd. Kort daarna bestelden we het heerlijke eten, wat ook heel snel werd geserveerd en er werkelijk prachtig uitzag. Ontzettend bedankt voor alles, wij raden deze plek uit de grond van ons hart aan! 🍀🍀🍀🍀

Photo of reviewer
Maziek
3 weken geleden
★★★★★

Een leuk en gezellige strandtent met een uitgebreid menu voor jong en oud. Het personeel is zeer attent zorgen ervoor dat alles na wens verloopt. Het hondje is ook meer dan welkom. En met een vrij uitzicht op de zee vind ik dit echt een aanrader om er even te relaxen als u in de buurt bent.

Photo of reviewer
Mario van Oorschot
een maand geleden
★★★★★

Hebben er geen kamer gehad, alleen gegeten....2x zelfs vanwege de uitgebreide kaart hadden we er 4 avonden achter elkaar heerlijk kunnen eten ;-) als we langer in Zandvoort waren gebleven. Prima sfeertje, aardig personeel.

Photo of reviewer
Jeff van der Vlugt
8 maanden geleden
★★☆☆☆

Dikke waailap van een bediende vond het onnodig dat wij met een grote groep een drankje kwamen drinken en tafels aan elkaar schoven. Daarna vroeg hij of we ook nog wat wouden eten, waarop ons antwoord was: nee hoor dankjewel. Waarop hij reageerde en daarvoor schuif je 3 tafels aan elkaar!? Daarna biertje besteld en niet geleverd omdat ze het niet hadden maar dit werd niet gemeld. Toen verder vriendelijk geholpen door de Nederlands sprekende dames.

Photo of reviewer
Sven Wendker