Ohana Beach strandpaviljoen

757 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–23:00Dinsdag09:00–23:00Woensdag09:00–23:00Donderdag09:00–23:00Vrijdag09:00–23:00Zaterdag09:00–23:00Zondag09:00–23:00

Contact informatie

Boulevard Paulus Loot 5a, 2042 AA Zandvoort, Nederland
Ohana Beach strandpaviljoen ligt op het strand Zandvoort strand

Ohana is Hawaïaans en staat voor “familie”. Kom langs bij jouw familie op het strand voor een hapje eten, een borrel en om lekker te dansen. Wij hebben een jong team met vaste crewleden die al heel wat jaren meedraaien op het strand. De juiste vibe vinden wij heel belangrijk. Net als goede service, persoonlijke aandacht en kwaliteit.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
11 maanden geleden
★★★★★

Het is fijn dat dit paviljoen zich aan de rustigere kant van Zandvoort bevindt. Je kunt hier prima een dag doorbrengen om te genieten van het strand. Twee strandbedjes met parasol kosten 40€. Wel prijzig, maar we hebben er wel gebruik gemaakt van 10 tot 19 uur. Het ontbijt was goed. Ik kreeg eerst iets wat ik niet had besteld, maar dat werd al gauw rechtgezet. Ook de snacks later waren lekker. Het personeel is erg vriendelijk en doet diens best om het de gasten -zelfs in de vreselijke hitte- naar de zin te maken.

Photo of reviewer
radhika
11 maanden geleden
★★★★☆

Laatst geluncht bij strandtent Ohana en dat is goed bevallen. Het is een mooie beachclub met een relaxte, gezellige sfeer. Buiten achter de windschermen zit je perfect – uit de wind en toch met uitzicht op het strand. Het eten was lekker, met royale porties en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijn om een plek te vinden waar je niet te veel betaalt en toch goed eet. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, zonder opdringerig te zijn. Alles bij elkaar een fijne plek om even bij te komen aan zee. Zeker een aanrader voor een ontspannen lunchmoment.

Photo of reviewer
Floor Kortsmit
10 maanden geleden
★★★★★

Heerlijke dagen op het strand geweest, geluncht en ook ‘s avonds gegeten. Leuk personeel, de meeste zeer attent en een prettig geprijsde menukaart.

Photo of reviewer
Laszlo de Roo
2 maanden geleden
★☆☆☆☆

Een van de slechtste strandtenten waar ik ooit ben geweest. We hebben het vorig jaar een keer geprobeerd, maar omdat het een warme dag was, was de bediening rampzalig.We zijn er dit jaar weer geweest en eerlijk gezegd is het helemaal niet verbeterd. De bediening is verschrikkelijk, met jong en onervaren personeel, en de kwaliteit van het eten is nog steeds vrij slecht. Met producten die niet vers en smakeloos zijn, zou ik niemand aanraden hierheen te gaan, zeker niet als er in de buurt plekken zoals TENT of Far Out zijn. Ik hoop dat ze ooit consistentie in hun restaurant bereiken, want ik merkte ook dat veel personeelsleden nieuw waren, en dat is meestal een slecht teken.

Photo of reviewer
Jochum Vanbroek
10 maanden geleden
★★★★★

Het eten was zalig, cocktails waren top en het personeel was erg vriendelijk. Wij komen zeker snel weer terug

Photo of reviewer
Chantal Jager