NIUS Beach House

1091 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag09:00–22:00Woensdag09:00–22:00Donderdag09:00–22:00Vrijdag09:00–22:00Zaterdag09:00–22:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Boulevard Paulus Loot - strandafgang 5, 2042 AA Zandvoort, Nederland
NIUS Beach House ligt op het strand Zandvoort strand

Aan de kust van Zandvoort, 1 treinreis van Amsterdam, vind je NIUS beach house. Een jaarrond strandpaviljoen beter bekend als een plek om bij te kletsen, relaxen en het leven te vieren. Zonsondergang met een rustig muziekje, eten en drinken geserveerd aan je bedje terwijl je de naar de zee tuurt. Tijdens de gure wintermaanden een verse winterthee bij de knisperende open haard. Een mix van een dag ontspannen, heerlijke lunches, gezellige borrels en intieme diners. Kom langs, blijf hangen voor de zonsondergang terwijl je de frisse zeelucht in ademt.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★★

We hebben een heerlijke avond gehad bij Nius Beach House! Als locals, geboren en getogen Zandvoorters, kennen we het strand en de restaurants als geen ander. De ongedwongen sfeer, relaxed, niet gehaast (geen tijdslot!) en goed eten dat is wat ons terug doet komen bij Nius. Een jaarrond paviljoen met vriendelijk, kundig personeel, zowel binnen als buiten prettig zitten. En natuurlijk als het super warm weer is, dan moet je wat langer wachten, dat hoort er bij, het personeel doet zijn best, het is hard werken op het strand! Vanavond hebben we lekker veel vis gegeten, oesters, ceviche van zeebaars, mosselen en taco met tonijn, maar ook de salades en poke bowl zijn heerlijk! Wij komen zeker terug!🥰

Photo of reviewer
Shadi Sto
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Ik was hier met mijn vrouw tijdens het lekkere weer in het weekend. Ik heb een beetje donker huid en mijn vrouw is Marokkaans. Wij zijn beide heel netjes en wilde gewoon een leuke tijd. Helaas werden wij Racistisch behandeld door een medewerker, lange jongen met blond haar en een beetje schorre stem. Ik vind dit echt niet kunnen en heb dit nog nooit meegemaakt. Daarna toen we de jonge man aanhadden gesproken op zijn gedrag begon hij zijn stem te verheffen, pas nadat we misschien een paar seconde heen en terug te hebben duidelijk hebben gemaakt dat zijn gedrag echt niet kon, liep hij weg. Hele rare plek dus, waarschijnlijk ook heel racistisch, ik zou hier niet komen!

Photo of reviewer
Josh
3 weken geleden
★★☆☆☆

Als inwoner van Zandvoort beschouwde ik mezelf als vaste klant van dit etablissement, maar de laatste tijd is van klantgerichtheid en gastvrijheid weinig meer te merken. Op drukke dagen wordt de zaak vakkundig gebarricadeerd, compleet met meldplicht bij de portier, alsof het om een discotheek op zaterdagavond gaat. Vervolgens bepaalt een korte ondervraging of je een plek krijgt toegewezen. Enkel een kopje koffie drinken wordt daarbij niet geaccepteerd (te weinig omzet in het vooruitzicht, vermoed ik) waarna je simpelweg wordt weggestuurd. Voor mij als bewoner was dit de laatste keer.

Photo of reviewer
Mark
een jaar geleden
★★★★★

We hebben een heerlijke avond gehad bij Nius Beach House! Als locals, geboren en getogen Zandvoorters, kennen we het strand en de restaurants als geen ander. De ongedwongen sfeer, relaxed, niet gehaast (geen tijdslot!) en goed eten dat is wat ons terug doet komen bij Nius. Een jaarrond paviljoen met vriendelijk, kundig personeel, zowel binnen als buiten prettig zitten. En natuurlijk als het super warm weer is, dan moet je wat langer wachten, dat hoort er bij, het personeel doet zijn best, het is hard werken op het strand! Vanavond hebben we lekker veel vis gegeten, oesters, ceviche van zeebaars, mosselen en taco met tonijn, maar ook de salades en poke bowl zijn heerlijk! Wij komen zeker terug!

Photo of reviewer
Brenda Sandbergen
3 maanden geleden
★☆☆☆☆

Gezellige strandtent met vriendelijk personeel. Maar €7,- voor een biertje en €4 50 voor een klein watertje is echt veel te duur

Photo of reviewer
Aldrik Jansen