Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–00:00Dinsdag10:00–00:00Woensdag10:00–00:00Donderdag10:00–00:00Vrijdag10:00–00:00Zaterdag09:00–00:00Zondag09:00–00:00

Contact informatie

Boulevard Paulus Loot 2, 2042 AA Zandvoort, Nederland
Kayuca ligt op het strand Zandvoort strand

Kayuca Beach House is een relaxte en informele strandtent op het Zuidstrand. Het paviljoen ligt tussen Hippie Fish en Ubuntu in. Je kunt hier heerlijk met je voeten in het zand genieten van een drankje. Met slecht weer kun je ook lekker binnen bij het vuurtje zitten. Absoluut een mooie spot om te genieten van de zonsondergang.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★★

Wat een heerlijke maandag avond bij kayuka. Het was een mooie lenteavond en het restaurant was gezellig druk. De bediening is hier zo goed, vrolijk en snel.Tijdens de avond kregen we allerlei extraatjes om te proeven, zoals een gyozas van het huis en een mini mango limonade. Het voorgerecht was fantastisch; de borrelplank met ribeye, ceviche, een soepje en nog allerlei heerlijke hapjes. Echt een aanrader voor goede prijs. Hoofd namen we de bavette die super mals was bereid. De kwaliteit is hier echt hoog. We komen zeker heel gauw terug!

Photo of reviewer
Floor van Rooy
3 maanden geleden
★★★★★

Gezellig terras, vriendelijk ontvangen, heerlijk geluncht. Vriendelijk personeel! En de ☀️ die liet zich zien!

Photo of reviewer
Stella Ter Bruggen
2 weken geleden
★★★★★

Fantastisch leuke plek om te bezoeken: heerlijk eten, lekkere Chico trippel bier en super gezellige bediening.

Photo of reviewer
Tim Kindt
2 maanden geleden
★★★★★

Ga normaal altijd naar 1 van jullie andere locaties in Zandvoort. Maar jullie eten is vele malen beter bedankt hiervoor. Dus kom dit jaar zeker terug.

Photo of reviewer
Monica Krop
een jaar geleden
★★★★☆

Strandpaviljoen, beachhouse. Je kunt er eten en drankje pakken op het terras zitten, binnen chillen. Is er gemoedelijk. Aardige en vriendelijk personeel. Een groot compliment dat ze vandaag 4 mei iedereen informeerde dat ze om 2000 uur 2 minuten stilte hielden vanwege dodenherdenking. En het was ook muisstil in de zaak. Echt Respect. Heb wel wat aandachtspunten. Schoon was het er niet helemaal. Bestek, glazen, tafels waren niet echt schoon. En zag op diverse plekken op de grond papiertjes, bonnetjes liggen. Men liet per ongeluk een lepel vallen deze werd opgeraapt maar het bonnetje wat er langs lag, liet men gewoon liggen. Ik denk dan raap dat ook op of nog beter had dit al eerder gedaan. In het toilet kon het vuilnisbak wel geleegd worden. Deze zat helemaal vol met papieren afvaldoekjes.

Photo of reviewer
niels pulles