DUNE aan de duinrand

1357 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Zandvoortselaan 130 A, 2042 XC Zandvoort, Nederland
DUNE aan de duinrand ligt op het strand Zandvoort strand

Gelegen naast de ingang van een prachtig natuurgebied aan de Zandvoortselaan te Zandvoort vindt u ons restaurant.

Na een wandeling in deze mooie omgeving kunt u bij ons op het terras of binnen genieten van een kop koffie of verse muntthee met een heerlijke appeltaart, een wafel met warme kersen en slagroom of een van onze andere gebakjes.

Maar een echte aanrader zijn onze pannenkoeken!

Met meer dan 65 soorten, die nog op ambachtelijke wijze worden gebakken, is er voor ieder keuze genoeg maar ook voor de niet pannenkoek eters hebben keuze uit verschillende luxe broodjes of grill producten.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
6 maanden geleden
★★★☆☆

Vriendelijke bediening en het eten was snel klaar. De pannenkoeken waren lekker, maar de kip saté was niet heel bijzonder. Wel duur, zeker niet in verhouding tot de kwaliteit. Parkeren kan vlakbij (tegen betaling) op een donker onverlicht stuk.

Photo of reviewer
Michel Laven
7 maanden geleden
★★★★☆

Erg leuk klein restaurant. Prachtig versiert naar het jaargetijde. Niks te klagen over de service. En het eten was erg lekker.

Photo of reviewer
Fabien Gervais
3 maanden geleden
★★★☆☆

Het eten was lekker, locatie gezellig en de omgeving prachtig. Parkeren was op het moment dat wij er waren zelfs gratis. We waren met een groep met 9 waarvan 5 kinderen, gebeld en er was nog plek. De kids hadden trek en moesten op tijd naar bed, helaas duurde het erg lang (meer dan een uur) voordat het eten klaar was, werden vragen daarover slecht beantwoord, de bestekling kwam het in stukjes (wat niet helemaal niet erg is) maar het vervelendste was dat het eerste gerecht koud is (erg frustrerend als je al zolang hebt gewacht en het dan bljjkbaar al even stond te wachten) en toen een bestelling verkeerd gedaan was bleven ze vol houden dat ze het wel goed gedaan hadden, gelukkig heb ik geen kaasallergie anders was het zeker fout gegaan. Voor mij daardoor helaas geen 2e keer. Als je geen haast hebt en niets bijzonders wilt is het wel een mooie plek!

Photo of reviewer
Casper Gondelach
4 maanden geleden
★☆☆☆☆

Hier vaker gegeten en eigenlijk geen problemen tot ik vandaag ging afrekenen. Vandaag gemberthee met kaneel, sinasappel en rozemarijn besteld en gevraagd of we nog een refill aan warm water konden krijgen. Op de rekening stond 4 gemberthee á 4.5 euro per stuk. 9 euro voor warm water? Ik maak de serveerster erop attent en zij haalt de 9 euro van de rekening. Ik bedank haar en geef 5 euro fooi. Vervolgens zegt haar collega, reken maar 2 gewone thee. Moest ik nog ff 6,40 bijbetalen! Echt heel slecht dit...

Photo of reviewer
Anne Wijkamp
een jaar geleden
★★★★★

Met behulp van eigenaren Onno en Joelle, hebben wij hier echt een onvergetelijk huwelijks-poffertjesfeest kunnen vieren! Er werd meegedacht met onze wensen, laagdrempelig en enthousiast gecommuniceerd. Prachtige locatie, heerlijke hapjes, vriendelijke bediening, een mooi feest voor jong en oud. Onze middag was precies zoals we het wilden. Dank!

Photo of reviewer
Eva van Duin