De Zeerover

1954 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–20:00Dinsdag11:00–20:00Woensdag11:00–20:00Donderdag11:00–20:00Vrijdag11:00–20:00Zaterdag10:00–20:00Zondag10:00–20:00

Contact informatie

Strandweg 1, 2042 TN Zandvoort, Nederland
De Zeerover ligt op het strand Zandvoort strand

Ons restaurant, gelegen op de boulevard en dicht bij het centrum van Zandvoort, heeft circa 120 zitplaatsen binnen en 80 zitplaatsen buiten. Dus ook wanneer u iets te vieren heeft of graag met een groter gezelschap aan tafel schuift, bent u bij de Zeerover zeker van harte welkom!

Wij serveren ambachtelijk bereidde pannenkoeken én voor de gast die iets anders dan pannenkoeken wenst te nuttigen is er onder andere de beroemde en overheerlijke saté. Terwijl u wacht op uw heerlijke gerechten kunnen uw kinderen zich vermaken met de Zeerover kleurplaat achter op de placemat.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★☆

Mooie plek om te lunchen, zeker als je op de fiets bent, kun je die mooi in het zicht parkeren, ook kun je de accu binnen opladen als je wat langer blijft. Vriendelijke bediening, en eten komt vlot en was prima van smaak. 👍

Photo of reviewer
Jack Hamelink
9 maanden geleden
★★★★★

Hier een hapje gegeten tijdens onze vakantie. Het personeel was uitermate vriendelijk, de dame die ons bediende droeg een grote glimlach en had zichtbaar plezier in haar werk. Erg leuk om te zien! Het eten was ook erg lekker en de koffie na smaakte ook. Mooi uitzicht op de zee vanaf onze plek bij het raam raam. Voor ons helaas te ver om vaker langs te komen maar we onthouden het zeker voor een volgende vakantie!

Photo of reviewer
Charon Curvers
4 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk gegeten. Lekker zalm broodje. Leuke bediening en ondanks het slechte weer toch leuk!

Photo of reviewer
Ingeborg van Esch
2 maanden geleden
★★★★★

Ze hebben hier heerlijke pannekoeken en ook de sate is er erg lekker en wordt op een leuke manier opgediend. En dan het uitzicht op zee dat is natuurlijk heerlijk. We komen er graag en regelmatig, dus zeker een keer gaan eten.

Photo of reviewer
Inge Kwintenberg
5 maanden geleden
★★★★★

Leuk restaurant, lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Voortreffelijke fish & chips met salade en heerlijke flensjes met chocoladesaus! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Photo of reviewer
Han Wiggerts