De Haven van Zandvoort

3078 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–21:30Dinsdag09:00–21:30Woensdag09:00–21:30Donderdag09:00–21:30Vrijdag09:00–21:30Zaterdag09:00–21:30Zondag09:00–21:30

Contact informatie

Strandafgang Paulus Loot 9, 2042 AA Zandvoort, Nederland
De Haven van Zandvoort ligt op het strand Zandvoort strand

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,40
  • Cappuccino: €3,90
  • Tapbier 0.25L: €4,20
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
10 maanden geleden
★★★★☆

Hier gegeten via social deal. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vaak krijg je via social deal kleinere porties, maar dat was hier zeker niet het geval! We zaten in een hoekje waar het niet erg schoon was. Op de grond zag je muizenkeutels liggen en spinnenrag. Hier geen ik een ster minder voor. Een goede schoonmaak mag er wel een keer gegeven worden.

Photo of reviewer
Hanneke Geene
10 maanden geleden
★★★★☆

Na een escape room en lopen in de stromende regen🥲, hier een hapje gegeten. Strandtentje aan het strand van Zandvoort. Vooraf: burrata met tomaatjes, pesto en croutons Hoofd: tonijnsteak met frietjes en haricot vers. Goed gegeten, helemaal niets op aan te merken! Service was snel en vriendelijk. Ik zou hier zeker nog een keer naar teruggaan.

Photo of reviewer
Larissa Oostdijk
een maand geleden
★☆☆☆☆

Oh jee oh jee!!! Wat is er toch gebeurd?? Een nieuwe eigenaar ofzo? De hele gezellige inrichting is weg!! Het plafond is zwart geschilderd. Je kan kiezen tussen formeel of informeel dineren. Rechts het informele gedeelte: allemaal soort van schoolstoelen met hoge tafels en veel ijzer. Op links hetzelfde meubilair, maar dan met witte kleedjes over de opgedekte tafels. Niks geen sfeer, geen warm welkom, ook niet door het personeel . Het plafond is zelfs zwart geschilderd!! Ik kwam hier altijd graag, heerlijk in de bank zitten met een lekker thee en een boekje. Heerlijk eten. Er is niks meer van over. Tripadvisor moet nodig de foto’s vernieuwen…. Ontzettend jammer is dit…dit gaat niet goed….

Photo of reviewer
Liset
een maand geleden
★★★★★

Op de eerste zomerse dag van het jaar (1 mei) in de avond hier wat gaan eten. Het was heel druk maar snel een plekje gevonden. Via de QR kan je eenvoudig je order doorgeven maar de bediening heeft ook drankjes opgenomen. Ondanks de drukte was de bediening snel, adequaat en vriendelijk. Eten was uitstekend. Veel verschillende wijnen en bieren. Met het ondergaande zonnetje geweldig genoten. Wij komen zeker terug! Als ik meer dan 5 sterren kon geven had ik dat gedaan.

Photo of reviewer
Ja Haa
2 jaar geleden
★★★★☆

2024 Gedineerd met vier personen. De kaart voor diner is (heel) klein maar de gerechten zijn goed. Het is nog altijd geen goedkope plek. Het personeel is vriendelijk, het zijn vooral studenten met een bijbaantje. De prijs: 4 vooraf, vier hoofdgerechten, drie dessert en 8 drankjes voor totaal 235 euro. Niet te duur. 2019 Leuke plek, vriendelijk personeel, snelle bediening en mooi opgemaakte lunch. Echter de prijs is hoog. 2 koffie, 2 bier (Jopen), broodje tonijn en een tosti kost bij elkaar 29 euro. Dat is een forse prijs en voor veel gezinnen te veel om langs te komen. Het strand wordt zo langzaam maar zeker geen plek meer waar je even naar toe gaat en in een strandtent wat gaat drinken en eten als gezin.

Photo of reviewer
Daan Stam