Beachclub Sandy Hill

971 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag10:00–22:30Woensdag10:00–22:30Donderdag10:00–22:30Vrijdag09:00–22:30Zaterdag09:00–23:00Zondag09:00–22:30

Contact informatie

Boulevard de Favauge 12, 2042 TV Zandvoort, Nederland
Beachclub Sandy Hill ligt op het strand Zandvoort strand

Vanaf 9.00 uur kun je bij Sandy Hill al genieten van een lekker ontbijtje. Met grote zorg en aandacht hebben we ons menu samengesteld en serveren we van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat de lekkerste gerechten.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,30
  • Cappuccino: €3,70
  • Tapbier 0.25L: €4,40
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
8 maanden geleden
★★★★★

Wat een leuke tent! Spare ribs is een aanrader en de geitenkaas pizza ook. Erg lekker! Vriendelijke bediening, t regende buiten. Erg lekker en leuk! 5 sterren 😀

Photo of reviewer
terence jellesma
een jaar geleden
★★★☆☆

Het eten was wel lekker, goed voorbereid en gegarneerd. Presentatie was ook goed. Alleen het dessert was een beetje beperkt en teleurstellend; bestelde Crème brûlée en 2 bolletjes vanille ijs (waren half gesmolten in een saai kommetje). Uitstekende locatie en uitzicht, strand en zeezicht! De sfeer was een beetje lauw en de bediening was, hoewel vriendelijk maar waarschijnlijk door onderbezetting, een beetje traag en chaotisch. Desalniettemin, van harte aanbevolen. We zullen nog een keertje terugkomen om te kijken we dan onze bestelling op tijd krijgen…

Photo of reviewer
#MusicClub - Live Music, Karaoke, Party Venue
9 maanden geleden
★★★★★

Fantastisch beachclub, veel keuzes op het menukaart, sfeer en muziek geweldig, super aardige eigenaar, jaarlijks festival op het strand ( op eigen terrein)

Photo of reviewer
Lola Dolly
een jaar geleden
★☆☆☆☆

Wij hadden gereserveerd via social deal. Het eten was lekker maar de service was zó óntzettend slecht. We moesten heel lang zwaaien en roepen voordat we eens een keer geholpen werden door de bediening waarna het ook nog eens ontzettend lang duurde voordat we bediend werden. Bij navraag krijg je (op een nare manier) te horen dat er maar 3 man in de keuken staat en dat ook de bediening dun bezet is. Dat kan gewoon niet op een drukke dag. Zet dan een deel van je terras af, maar ja... dat kost centen. Op het toetje moesten wij maar liefst 45 minuten wachten en het kwam nooit. We zijn weggegaan. Wij vroegen of de grote fles spa rood (€7.50) gecompenseerd kon worden met onze niet genuttigde toetjes (2x á €9,50). Dit moest de serveerster even navragen bij de manager. 15 minuten later loopt de desbetreffende serveerster weer over het terras bestellingen op te nemen, maar hebben wij nog steeds geen antwoord. Haar collega wist van niks, maar had ook niet zoveel zin om dit na te vragen dus uiteindelijk mochten we dan gaan. Na dit fiasco zijn we nog naar een ander restaurant gegaan omdat we na het voor- en hoofdgerecht nog honger hadden. NIET AAN TE RADEN.

Photo of reviewer
S. Boom
11 maanden geleden
★★★★★

Gereserveerd via Social deal. Leuke aanbieding met ruime keuze. Vriendelijk personeel en lekker eten. We hebben er prima gezeten.

Photo of reviewer
Martine Eerelman