Beach Barn

212 reviews

Locatie

Contact informatie

Boulevard Paulus Loot 1A, 2042 AA Zandvoort, Nederland
Beach Barn ligt op het strand Zandvoort strand

De Beach Barn is 7 dagen per week geopend vanaf 08:30 voor ontbijt, lunch en diner. Begin je dag goed met iets lekkers uit onze bakery. Kom samen met vrienden en geniet van een heerlijke lunch of diner in ons farmstyle restaurant. Laat je verrassen door onze uitgebreide wijnkaart en proost met een goed glas terwijl je uitkijkt over zee. Ontspan op ons zonnige terras of strijk neer op een van onze strandbedden. Heb je iets te vieren? Van verjaardagen tot bruiloften, onze eventruimte met privéterras biedt de perfecte setting. Ook voor een actief bedrijfsuitje ben je bij ons aan het juiste adres – ontdek de golven en de leukste activiteiten met je collega’s bij onze surfschool Moana.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 jaar geleden
★★★★★

Een heerlijke dag bij Club Cabo gehad. Supermooi ingericht en een relaxte sfeer. Originele kaart, heel erg lekker geluncht. 's Avonds allerlei kleine gerechten besteld, het ene nog lekkerder dan het andere. Wij komen graag weer terug.

Photo of reviewer
Koosje van Huijstee
3 jaar geleden
★★★★★

Zojuist terug van een middagje Club Cabo in Zandvoort aan zee. Een prachtige zaak met aandacht voor detail vormgegeven. Muziek in Spaans/Latin sfeer met bijpassende ambiance. Prima vlotte en vriendelijke bediening. Kortom, top ervaring in een prachtige ambiance op één van de mooiste plekjes van Nederland. Zonder meer aan te bevelen!

Photo of reviewer
Mike K.
3 jaar geleden
★★★★☆

Qua uiterlijk een aanwinst voor Zandvoort, ze hebben echt hun best gedaan! Er loopt veel jong en onervaren personeel rond, iets wat mij als horeca-vrouw niet stoort, je moet tenslotte ergens beginnen. Je zag dat ze hun best deden en waren super vriendelijk. Het was vandaag rustig dus misschien als het druk is wordt het wat chaotisch? Het eten was goed! Wij komen zeker terug :)

Photo of reviewer
helena rik
3 jaar geleden
★★★★☆

Fijne vegetarische opties qua snacks zoals jackfruit bitterballen. Heerlijke gezonde (en minder gezonde 😉) drankjes.

Photo of reviewer
Henriette van Gasteren
3 jaar geleden
★★★★★

Heerlijk gezeten, gedronken en gegeten. Super mooie plek, knus met de vuurtjes in de avond. Personeel was snel en vriendelijk en het eten stond binnen no time op tafel. Wij komen zeker terug.

Photo of reviewer
Stefanie Ensink