Aloha is een relaxte hang-out aan de Noordpier, met super lekker eten, goede koffie en verse sappen. Of je nat van het surfen bent, een strandwandeling hebt gemaakt of gewoon wil chillen. Iedereen is welkom!
Aloha is een relaxte hang-out aan de Noordpier, met super lekker eten, goede koffie en verse sappen. Of je nat van het surfen bent, een strandwandeling hebt gemaakt of gewoon wil chillen. Iedereen is welkom!
Een leuke strandtent aan het einde van het strand bij Wijk aan Zee. Je wandelt vanaf strand Wijk aan Zee over het strand in ongeveer 40 minuten daar naar toe. Maar je kan ook met de auto als je geen wandel fan bent. De menukaart is prima. De sfeercis leuk. Het personeel heel aardig.
Lekkere vibe! Vriendelijke bediening, bestellingen gaan super eenvoudig via de app. Gerechten zeer ruime keuze, de lunch is vanaf 12:00 uur te bestellen. Aanrader: sandwich pulled pork 🥰
Strandtent met een fijne sfeer. Je kunt hier ook een eigen feestje vieren, apart van de rest vd zaak, maar met dezelfde vibe. Dat feestje met eten was goed verzorgd!
Heerlijk gegeten met vrienden. Leuke strandtent en fijn personeel. Gezellige sfeer ook met die openhaard. Grote menukeuze, meer keuzes dan ik gewend ben bij strandtenten.
Een leuke tent maar niet berekend op drukte. Opeens is er een bestellingstop alhoewel wij al 45 min eerder onze bestelling hebben geplaatst. Een tegenvaller. Personeel is jong en vriendelijk, management laat te wensen over.