Camperduin Strandpaviljoen STRUIN

3454 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Heereweg 407, 1871 GL Schoorl, Nederland

Welkom bij STRUIN, ons restaurant met uitzicht over het strand, de duinen en de polder. Sinds 2009 staan wij klaar om voor alle strand-, fiets,- en wandelgangers de dag nog specialer te maken. Dit doen wij natuurlijk niet alleen, maar samen met ons STRUIN appelgebak (grote favoriet), ons verfrissende STRUIN bier, de nieuwkomer STRUIN Roti Rol en natuurlijk alle andere heerlijke gerechten die u op deze kaart kunt vinden. Hier vindt u onze overheerlijke menukaart van ons restaurant. Elk zomer en winterseizoen presenteren onze koks een nieuwe lunch- en dinerkaart. Bekijk onze uitgebreide buffetten. Iets te vieren? Ook dat kan STRUIN tot in de puntjes verzorgen! Geniet van uw verblijf bij STRUIN!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,20
  • Cappuccino: €3,40
  • Tapbier 0.25L: €3,90
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★☆☆☆

Een 12 uurtje en een Smokey hamburger. Het 12 uurtje was ok maar de hamburger was ver heel ver beneden peil. Helemaal als je 22 euro moet betalen voor deze hamburger. Broodje veel te ver doorgeroosterd dus hard. Hamburger enorm vet en relatief klein. Klein beetje patat erbij misschien 15 stengeltjes al met al een grote teleurstelling.

Photo of reviewer
Jan Tamboer
2 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk terras, vriendelijke bediening, dicht bij het strand. En vooral ook lekker eten. Hete kip en tonijnsalade zijn aanrader.

Photo of reviewer
Dick Cornelissen
een week geleden
★★★★☆

Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant oo mooie locatie.

Photo of reviewer
Art B
4 maanden geleden
★★★★★

Ooohh die Surinaamse roti is zoooo lekker hier! En de rest ook en het is gezellig en de bediening is goed en aardig dus dit is echt een Top Tent!!!

Photo of reviewer
Gerrit van der Veen
een maand geleden
★★★★☆

Het was een super relaxed gebeuren in Struin, leuke medewerrkers, zeer vlotte bediening en heerlijk Surinaams gegeten! Én een prachtig uitzicht vanaf het terras. Tot de volgende keer!

Photo of reviewer
bokko tromp