Driftwood Beach

155 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–21:00Dinsdag10:00–21:00Woensdag10:00–21:00Donderdag10:00–21:00Vrijdag10:00–21:00Zaterdag10:00–21:00Zondag10:00–21:00

Contact informatie

Kennemerstrand 172, 1976 GA IJmuiden, Nederland
Driftwood Beach ligt op het strand Ijmuiden strand

Driftwood is een jaarrond strandpaviljoen in IJmuiden aan Zee. Bij ons ervaar je de charme van een authentieke strandtent, met persoonlijke service van een team dat er alles aan doet om je een onvergetelijke ervaring te bezorgen! Of je nu geniet van de zomerse zonnestralen op ons terras of jezelf warmt bij het knisperende haardvuur in de knusse wintermaanden, bij Driftwood zit je altijd goed!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,30
  • Cappuccino: €3,70
  • Tapbier 0.25L: €4,00
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
11 maanden geleden
★★★★★

Beste plek! Aangenaam toeven, clean, sfeervol en vooral heel smakelijk! Heerlijke burger! Lekker toetje om na te zoeten. Vriendelijk personeel. Het uitzicht, de ondergaande zon inclusief achtergrond muziekje krijg je cadeau. Goed bezig Driftwood dames en heren! Relax & repeat! En de repeat vandaag wederom 5 sterren! Vispotje en meer hmmm!

Photo of reviewer
Roel Quaedvlieg
8 maanden geleden
★★★★☆

We hebben hier goed gegeten Personeel is vriendelijk Ik had de spareribs deze waren lekker, qua hoeveelheid was het prima 👌🏻

Photo of reviewer
Freddy Kok
3 maanden geleden
★★★★★

Pizza invernale gehad zo heerlijk goeie aanbeveling gezellig restaurant leuke spontane bediening

Photo of reviewer
Iwan Slabbers
een jaar geleden
★★★★★

We hebben een hele fijne middag op dit terras doorgebracht. De plek is heel mooi, schoon en comfortabel. De obers zijn ontzettend vriendelijk en bedienen je op een manier waardoor je je erg prettig voelt. Ze zijn erg professioneel, vriendelijk en snel. We aten vissoep (super lekker) en wat inktvis, alles smaakte heerlijk en vers. Wij komen zeker terug.

Photo of reviewer
Maribel Daza Rojas
12 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht en smaakvolle eten. De nacho’s waren al op voordat we er erg in hadden ( sorry van de foto waar t bijna op was) en de spareribs en het vispotje zijn een aanrader 😋

Photo of reviewer
Sim Sombroek