Strandpaviljoen Hargen

3422 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–21:30Dinsdag10:00–21:30Woensdag10:00–21:30Donderdag10:00–21:30Vrijdag10:00–21:30Zaterdag10:00–21:30Zondag10:00–21:30

Contact informatie

Strand Hargen aan Zee 2, 1871 GX Schoorl, Nederland

Als je door de duinen van Hargen aan komt rijden, bekruipt je gelijk het vakantiegevoel. Op de ruime parkeerplaats (1500+ plaatsen) kun je gemakkelijk je auto kwijt (vrij parkeren van november tot en met maart!) en loop je binnen enkele minuten naar ons gezellige strandpaviljoen en met de fiets kun je zelfs tot aan het strandpaviljoen rijden. Strandpaviljoen Hargen is een heerlijk ruim opgezet, gastvrij en kind- en mindervalide vriendelijk paviljoen waar je kunt genieten van zon, zee, strand en de Lagune. Tevens hét perfecte uitgangspunt voor fiets- en wandeluitjes.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★★

Heerlijk plekje om te genieten van een bakkie, borreltje of hapje, zeker als het mooi weer is. Uiterst vriendelijke en vlotte bediening, ondanks dat het erg druk was op het terras met het mooie weer afgelopen weekend. Je loopt vanaf hier zo het strand op, maar ook het prachtige duingebied in.

Photo of reviewer
Peter
7 maanden geleden
★★★★★

Wij hebben met ruim 100 gasten ons 25-jarig huwelijksfeest mogen vieren bij Strandpaviljoen Hargen. Een zeer goede locatie voor een feest! Super attente en vriendelijke bediening gedurende de avond maar er wordt in de aanloop naar het feest ook goed meegedacht. Hapjes, drankjes, band, photoboot, indeling van de zaal etc worden goed besproken. Onze gasten waren heel erg verrast door de mooie locatie. Wij hebben een top avond gehad en zijn super tevreden!

Photo of reviewer
Ronald Reek
6 maanden geleden
★★★★★

Hele fijne plek om te eten en drinken. Leuke, sfeervolle inrichting. Vriendelijk personeel. Je wordt snel geholpen. Lekkere dingen op het menu. En de verschoonplek voor baby's is in het invalidentoilet. Niet specifiek in de vrouwen-wc. Ook een pluspunt! Kortom, zeker een aanrader!

Photo of reviewer
Lucienne Koehoorn
9 maanden geleden
★★★★☆

Wat een zalige avond, ondergaande zon, heerlijk gegeten en zeer vriendelijk kundig personeel, goed parkeren, dus top. Wel opletten dat je door het zand moet dus rolstoel niet mogelijk zover ik het gezien heb, ik kom zeker terug, vakantiegevoel in eigen land. Top

Photo of reviewer
Bob Dekker
een jaar geleden
★★★★★

Wat een gezellige strandtent, echt een fijne sfeer qua inrichting, ze snappen het hélemaal! Lekker gegeten en gedronken, aardig personeel die meedenkt en betrokken is. (Zelfs de toiletten zijn stijlvol) Echt een aanrader om hier te lunchen, borrelen of dineren. Reserveren voor een buitenplekje op een mooie dag is misschien wel slim😉Het strand is lekker breed en er zijn ook duinpannetjes dus je hebt veel keuze waar je neerstrijkt. Parkeergelegenheid is er genoeg door de mega parkeerplaats, en die is dichtbij.

Photo of reviewer
Linda “Vlinderlin” Smit