Nautilus aan Zee

4130 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag09:00–22:00Woensdag09:00–22:00Donderdag09:00–22:00Vrijdag09:00–23:00Zaterdag09:00–23:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Strand 10, 1931 AZ Egmond aan Zee, Nederland
Nautilus aan Zee ligt op het strand Egmond aan zee

Welkom bij Nautilus aan Zee, het duurzaamste paviljoen van Nederland. Nautilus aan Zee, vroeger Strandpaviljoen de Schelp, is een prachtig ruim opgezet strandpaviljoen met een groot terras, een dakterras en in de zomer een zandterras. Nautilus aan Zee is, net als haar voorganger, een laagdrempelig en gastvrij paviljoen. Hier voelt u zich welkom en kunt u genieten van zon, zee en strand. Op onze menukaart treft u een combinatie aan van klassieke en eigentijdse gerechten en dranken, voor een ieder wat wils. Nautilus aan Zee is 12 maanden per jaar, iedere dag geopend. Ervaar het ultieme strandritme bij Nautilus aan Zee!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €

Parkeerplaatsen

Egmond Parkeren

Adres: Boulevard Noord, 1931 AZ Egmond aan Zee

Openingstijden: 24 uur geopend

Perfecte plek om te parkeren. Uitzicht op Zee!

Parkplatz

Adres: 1931 BX Egmond aan Zee

Openingstijden: 24 uur geopend

Parkeerplaats

Adres: Unnamed Road, 1931 CK Egmond aan Zee

Openingstijden: 24 uur geopend

Betaalde parkeerplaats aan de rand van het duinreservaat en niet ver van de strandpromenade. Echter slechts enkele parkeerplaatsen.

Parkeerplaats Vuurtorenplein

Adres: Vuurtorenplein, 1931 CV Egmond aan Zee

Parkeren kun je hier het beste doen aan het begin van de dag. Later zijn er weinig plekken beschikbaar.

Parking Lot

Adres: Trompstraat 10, 1931 BN Egmond aan Zee

Openingstijden: 24 uur geopend

Parkeerplaats Egmond aan Zee Zuid

Adres: Churchilllaan, 1931 XM Egmond aan Zee

Leuke parkeerplaats dichtbij het strand maar wel vroeg komen anders moet je gaan verder rondrijden voor een plekje.

Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★☆

Heerlijke strandtent plus minus 40 meter bereikbaar vanaf een ruime parkeerplaats. De Nautilus aan Zee ligt direct aan het strand, ideaal voor mensen met kinderen. Terwijl je zit te genieten van een hapje en drankje kunnen de kleintjes naast je tafel op het strand spelen. Aardig, meegaand personeel. Mooie menukaart met lekkere bites. Je kan uit de wind zitten achter een raam voor als het waait maar ook binnen is er ruim voldoende plaats. Op de bgg zit je aan het strand te genieten. Helaas was onze bestelling misgegaan maar gelukkig later weer in orde gebracht, we kregen voor het wachten alle vier een drankje van de zaak, fijn opgelost. Prijs kwaliteit is in orde. Vindt u mijn review nuttig geef dan een like, dat is een kleine moeite voor u maar maakt een groot verschil voor anderen en voor mij.

Photo of reviewer
Evert
8 maanden geleden
★★★☆☆

Niemand kwam om mijn bestelling op te nemen, moest zelf op bediening zoeken... Op zaterdag om 17.30 uur was het minder druk dan in ernaast liggende beachclubs. De prijzen zijn hoger dan gemiddeld, porties niet te groot. Toch heb ik smakelijk gegeten. Aperol cheesecake wordt op een chique mannier geserveerd, heel romig en zacht, met echte vanille. Moest ik niet zo lang wachten, zou dan mijn beoordeling hoger zijn.

Photo of reviewer
WANDEL MET EMILIA
4 maanden geleden
★★★★★

Leuke strandtent, ruim opgezet en veel keuze uit bieren van de tap. Ook een goede lunchkaart.

Photo of reviewer
Michel
3 maanden geleden
★★★★☆

Gezellige strandtent. Prima spijzen en dranken. Prachtig uitzicht op het strand

Photo of reviewer
Paulus
9 maanden geleden
★★★☆☆

Een middag daar gezeten. Trots wij nog halfvolle glazen hadden kwamen ze steeds vragen of wij nog wat te drinken wilden en dat gebeurde om de 5 minuten. Wij hebben borrelhapjes besteld, die waren oké. De nacho die gesmolten kaas moest hebben, zag eruit alsof het uit de koelkast kwam, dik gesmolten kaas en sommige chips helemaal zwart. Wat een afgang. Als het van mij afhing was dat niet betaald maar mijn vriendin betaalde de rekening.

Photo of reviewer
Lu Ka