Strandpaviljoen Paal 17

7882 reviews

Locatie

Contact informatie

Ruijslaan 94, 1796 AZ De Koog, Nederland
Strandpaviljoen Paal 17 ligt op het strand Strand Texel

Je hebt kilometers strand op Texel. Ons eiland heeft veel meer te bieden, maar een dag aan zee staat nog altijd met stip bovenaan. Waarom kies je voor Paal 17? Je kunt er lekker eten in de strandpaviljoens, of op het terras genieten van een onbetaalbaar uitzicht. Tot snel op Paal 17!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,95
  • Cappuccino: €4,50
  • Tapbier 0.25L: €3,50
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
7 maanden geleden
★★★★★

Wij hebben hier echt super lekker gegeten bij de eerste etage. Echt een prachtig uitzicht over zee en een ontspannen sfeer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze hebben voor ons de kinderwagen naar boven en beneden getild aangezien er geen lift is. Het eten is echt verrukkelijk en het concept van shared dining echt heel leuk! Vergeet niet een plekje over te houden voor het dessert want dit wil je niet missen! Wij komen hier zeker een keer terug!

Photo of reviewer
Charlotte Bos
3 maanden geleden
★★★★★

Gezellig tentje, leuk personeel. Eten was ook fantastisch. Mijn vriendin moet glutenvrij eten en ook hiervoor enorm veel keuze, een hele glutenvrije kaart kom je weinig tegen. Wij hadden een uitsmijter mortadella als ontbijtje. En smaakte fantastisch. Top tent!

Photo of reviewer
Ruben van der Linden
3 maanden geleden
★☆☆☆☆

hadden telefonisch gereserveerd voor 7 personen en een kinderwagen. Helaas verliep de ontvangst wat rommelig. Bij aankomst leek er geen tafel voor ons beschikbaar, wat voor wat stress zorgde bij de gastvrouw. Na overleg werd er gelukkig alsnog een oplossing gevonden en konden we kiezen tussen twee tafels. Nadat we onze keuze hadden gemaakt, bleek deze volgens de gastvrouw toch niet handig en moesten we alsnog verplaatsen. Dat gaf geen fijne eerste indruk. De bediening was verder niet heel vriendelijk of attent. Er werd bijvoorbeeld niet nog eens gevraagd of we iets wilden drinken. Dat is jammer, want wij hadden waarschijnlijk nog meerdere rondes besteld als hiernaar gevraagd was. Dit is zeker een punt van aandacht. Daarnaast bestelden wij een NATUREL kinder pannenkoek maar kregen wij er een volledig onder de spikkels “discodip” wat resulteerden in een hongerige 3 jarige die zijn pannenkoek weigerde te eten ivm alle rare korrels die hardnekkig bleven plakken. Ook ging er iets mis met een vegetarisch gerecht doordat er een andere optie was doorgegeven. Hierdoor moesten we langer wachten dan de bedoeling was. Het eten zelf was gelukkig goed en de inrichting en het uitzicht zijn erg leuk. Dat maakte veel goed. Des te jammer dat de ervaring werd beïnvloed door de service van één persoon, want met wat meer aandacht en vriendelijkheid had dit een hele fijne avond kunnen zijn.

Photo of reviewer
L
een week geleden
★★★★☆

Prima menu, we hadden de slibtong en de zalm, heerlijk gegeten bij de ondergaande zon.

Photo of reviewer
Erik Schut
8 maanden geleden
★★★★★

Voor het eerst hier gegeten. Wat een lekkere gerechten serveren ze hier. Heerlijk aan het strand met super vriendelijk personeel. Top

Photo of reviewer
C Hoedemaker