Strandpaviljoen Zeezicht

1688 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag09:00–22:00Woensdag09:00–22:00Donderdag09:00–22:00Vrijdag09:00–22:00Zaterdag09:00–22:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Zeeweg 50, 1901 NZ Castricum, Nederland

Op zoek naar een unieke feestlocatie in Castricum? Dan zit je goed bij Strandpaviljoen Zeezicht. Van een trouwerij tot een jubileum of verjaardag, wat de reden ook is, bij ons geniet je van complete service. De mogelijkheden zijn eindeloos, en graag stemmen we de wensen voor het feest tot in de puntjes met je af.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 maanden geleden
★★★★☆

Heerlijk sate gegeten. Ik ben hier vaker geweest en het eten is altijd lekker, personeel is vriendelijk en de sfeer is goed. Zeker een aanrader!

Photo of reviewer
Ilonka Gresch
9 maanden geleden
★★★★★

Wij hadden het genoegen om onze bruiloft te mogen vieren bij strandpaviljoen Zeezicht. Een eersteklas aanrader! Vanaf het allereerste moment zijn we goed begeleid en altijd geduldig en beleefd te woord gestaan. Ze hebben een professionele applicatie die je door de mogelijkheden loodst en je, middels een compleet overzicht van de mogelijkheden, snel van een passende offerte voorziet, maar je ook in staat stelt om de planning voor de dag te maken. Wij hadden geen weddingplanner, waardoor dit een grote zorg weg nam. We kregen binnen een mooie ruimte met eigen bar tot onze beschikking en buiten een flink terras. Op de dag zelf was alles conform hetgeen we besproken hadden tot in de puntjes verzorgd en versierd. Er liepen voortduren meerdere runners om het ons en onze gasten naar de zin te maken en geen verzoek was te veel moeite. Er werd goed afgestemd en men was flexibel als we bijvoorbeeld toch iets later de taart wilden aansnijden. De ceremonie op het strand was prachtig voorbereid en buitengewoon mooi. Verder is parkeren in Castricum goed verzorgd (minder dan 10 minuten lopen vanaf de parkeerplaats) en is het een super mooi en gezellig strand. Ik kan Zeezicht van harte aanbevelen voor elke gelegenheid. Hartelijk bedankt mensen van Zeezicht dat jullie onze speciale dag onvergetelijk hebben willen maken!

Photo of reviewer
Bas Meijers
3 maanden geleden
★★★☆☆

We komen altijd met veel plezier naar Zeezicht in Castricum. Soms spenderen we uren op het terras en andere keren is het enkel voor een korte borrel. Altijd zijn we tevreden en dat is ook de voornaamste reden dat we blijven terugkeren. Helaas viel de ervaring laatst tegen en om deze reden schrijven wij de review. Dit is namelijk een punt van aandacht voor het team. We begonnen op het terras. Hier werd actief gevraagd of alles naar wens was en geregeld kwam er iemand langs om te controleren of wij nog iets wilde bestellen. We hadden besloten om naar binnen te verhuizen. Een vriendelijke dame ging ons voor en gaf aan dat we plaats konden nemen aan de tafels zonder gereserveerdbordje. Helemaal goed! Vrij kort daarna kwam een heer onze drankjes opnemen. Zijn andere collega bracht de drankjes. Vanaf dit punt hebben we 45 minuten lang oogcontact gemaakt met de bediening binnen, om iets te bestellen. Er stonden op een bepaald punt vijf mensen binnen, maar niemand keek om. Dan vraag je jezelf af: ‘waarom ben je zelf dan niet even opgestaan?’, terecht punt, maar het was niet meer zo druk. Een onderdeel van gastvrijheid is het regelmatig controleren van je gasten (iets wat ze buiten al super goed deden!). Na onwijs lang wachten, hebben we besloten naar huis te gaan. Geen diner voor ons bij Zeezicht. Nogmaals; groot fan van deze zaak, maar bij een rustig moment op de dag, kan je niet je gasten uit het oog verliezen. Hopelijk tot een volgende keer met een betere ervaring.

Photo of reviewer
Chelsey Silooy
een jaar geleden
★★★★★

Mooie strandtent met genoeg zitplaats binnen en buiten. Honden zijn toegestaan waardoor je na een fijne wandeling op het mooie strand een lekker hapje kunt eten of een drankje kunt drinken. Het personeel is vriendelijk en snel. Het eten is lekker en goed geprijsd. Voor een lunch, drankje en koffie waren wij €40 kwijt. ‘Geen geld’ voor deze tijd! Zeker een aanrader om te gaan eten!

Photo of reviewer
Danielle Kalverla
10 maanden geleden
★★★★★

Altijd leuk om hier te lunchen, koffie te doen of borrel te gebruiken. Sfeervol terras, goede vriendelijke bediening waarvan deel er al langer werkt. En goed eten.

Photo of reviewer
Anita Bruin