Strandpaviljoen Deining

918 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag09:00–22:00Dinsdag09:00–22:00Woensdag09:00–22:00Donderdag09:00–22:00Vrijdag09:00–22:00Zaterdag09:00–22:00Zondag09:00–22:00

Contact informatie

Zeeweg 71, 1901 NZ Castricum, Nederland
Strandpaviljoen Deining ligt op het strand Strand Castricum

Achter de duinen van Castricum, vind je Strand Deining. Geniet met je voeten in het zand van een zomers biertje, de lekkerste bites of een heerlijk diner met uitzicht op zee. Ongedwongen, relaxed en vooral heel gezellig. Proef de sfeer zelf!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★★★

Vanavond hier gegeten. De Deining is verbouwd en heeft een mega metamorfose ondergaan. Het lijkt alsof je op Ibiza in een leuk restaurant eet. Alles ziet er formidabel uit. Mooie kleuren, goede sfeer en vibe. Wij aten zeebaars en tournedos. Wijn, pinot grigio, primitivo wijn. Wij waren aangenaam verrast. Eten en drinken was top. Een aanrader. Deining, onze complimenten. Vijf sterren voor een strand paviljoen is hoog. Het is het waard.

Photo of reviewer
Jean
7 maanden geleden
★★★★★

In juni onze bruiloft bij strand Deining gevierd. Alleen onze trouwceremonie, borrel en diner, zonder groot feest. Klein en intiem met maar een klein aantal naasten. We hadden vandaag het eerste moment al heel fijn contact met Marija die al onze vragen had beantwoord en tijdens ons eerste bezoek meteen besloten dat Deining de locatie zou worden. De Ibizazaal is zo mooi!! Tijdens de dag zelf hele fijne begeleiding van Milou gehad, die ons super goed geholpen had en last minute nog een diner had samengesteld. Echt een perfecte dag, alles was super goed geregeld door iedereen. Suuuuper bedankt!! De beste plek voor een bruiloft!

Photo of reviewer
R R
een jaar geleden
★★☆☆☆

We gingen hier gister, op een drukke warme dag, lunchen op het terras. We vroegen ons af wat het verschil zou zijn tussen een kleine en grote Caesar salade. De kleine kost €16,- en de grote €27,-. We namen de grote. Wat een teleurstelling voor zoveel geld! 1 eitje, 4 tomaatjes, paar stukjes kip. Heel veel blaadjes sla die nog kletsnat waren waardoor je een lading water in het bord had. Veel te weinig smaak. Extra ansjovis dressing gevraagd. Wat krijg je dan als je een kleine salade besteld? Een half ei en 2 tomaten? We voelden ons echt opgelicht. De kinder pizza was trouwens wel oké.

Photo of reviewer
Mirjam Groet
2 weken geleden
★☆☆☆☆

Ober laat saus van de friet vallen en heeft het door maar negeert ons. Daarna vragen we voor nieuwe bakjes aan andere ober maar nooit gekregen. Ondertussen friet koud, echt slordig

Photo of reviewer
Siem Vanvelzen
een jaar geleden
★★★★★

Wat een mooie plek om op een prachtige & zonnige dag als vandaag te genieten van een lekker smoothie & tosti en als toetje een koffie latte❤️met een fantastisch uitzicht. Aankleding op het terras en binnen is sfeervol en gezellig. Persoonlijk zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer aan te raden als je in de buurt bent om hier langs te gaan. Je krijgt er geen spijt van!

Photo of reviewer
Jeannette