Paviljoen Noordkust

78 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag11:00–23:00Dinsdag11:00–23:00Woensdag11:00–23:00Donderdag11:00–23:00Vrijdag11:00–23:00Zaterdag11:00–23:00Zondag11:00–23:00

Contact informatie

Zeeweg 491, 1901 NZ Castricum, Nederland
Paviljoen Noordkust ligt op het strand Strand Castricum

Het strandpaviljoen van Castricum aan Zee waar je nog waar voor je geld krijgt. Door ons lokettensysteem en ons efficiënte team zijn wij in staat een kwalitatief sterk product neer te zetten tegen een bijzonder vriendelijke prijs. Ons paviljoen dat al sinds 1991 onder leiding staat van eigenaar Marcel Rinsma is een begrip in Bakkum en omstreken. Het is de uitvalsbasis voor kampeerders van Camping Bakkum, een van de grootste campings van Nederland, en onze vaste gasten. Door onze unieke, rustige ligging op 900 meter van de hoofdopgang van Castricum aan zee vind u hier de ideale plek voor een heerlijke dag aan het strand met uw gezin, een mooie locatie voor al uw feesten en partijen. Naast ons paviljoen hebben wij ook de beschikking over strandhuisjes en lockers. Voor verhuur neem contact met ons op. Wij verhuren op zonnige dagen ook strandstoelen, parasols en windschermen.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,00
  • Cappuccino: €3,50
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
3 weken geleden
★★☆☆☆

Zaterdag gelunched hier, de kaart doet denken dat er lekkere broodjes worden geserveerd, maar de praktijk laat zien dat het minimalistische broodjes zijn, weinig smaak, maar wel 15 euro vragen. Kipnuggets was een kip krokant gesneden in stukjes. De gekookte eieren smaakten chemisch. En de broodjes kip waren drie plakjes gerookte kip, we hadden een heel andere verwachting voor de prijs die er gevraagd werd. De uitsmijter kwam op twee broodjes casino wit, terwijl er was gevraagd om bruin. Bij opnemen van de bestelling geen klantvriendelijk gericht personeel, maar personeel wat geïrriteerd overkwam en naar een iPad aan het staren was tijdens het opnemen van de bestelling. Wat ons betreft een afrader om hier te lunchen. Als we dit hadden geweten hadden we zelf eten mee genomen.

Photo of reviewer
Suze B
een maand geleden
★☆☆☆☆

Toen Bad Noord een paar jaar geleden werd overgenomen en verderging als Paviljoen Noordkust, hoopten veel mensen van Camping Bakkum – waaronder ik – op verbetering. We waren de verkoolde kibbeling wel zat. Helaas is het tegenovergestelde gebeurd. De cappuccino is vaak veel te slap of je krijgt een halfleeg kopje. Op een klacht daarover kregen we als reactie: “zo staat onze machine nu eenmaal afgesteld.” Dat zegt eigenlijk al genoeg. Strandbedden die verhuurd worden zijn soms zo vies dat je ze niet eens wilt aanraken. Als je teruggaat omdat er iets kapot is, wordt die gewoon weer bovenop de stapel gelegd voor de volgende klant. Tapbier lijkt inmiddels vloeibaar goud: hoge prijzen en de glazen worden niet eens netjes tot de rand gevuld. Vorig jaar haalden we een schaal frituurhapjes voor een flink bedrag, maar de bitterballen waren opengebarsten en de vulling zat uitgesmeerd over de rest van de hapjes. Onacceptabel. Op warme dagen is er structureel personeelstekort. Wachttijden van ruim een uur voor een simpel patatje zijn geen uitzondering. Sterker nog: op een warme dag ging de frituur zelfs helemaal niet aan wegens personeelstekort. Gezonde alternatieven zijn er nauwelijks. Het (vaak jonge) personeel komt bovendien regelmatig onbeleefd over. Er wordt geadverteerd met BBQ-arrangementen voor groepen, maar zodra je wilt reserveren blijkt dit in de praktijk niet mogelijk. Ook de ijskaart is misleidend: kaarten van €22,50 worden verkocht, maar tijdens warme weekenden was er nauwelijks keuze – alleen nog wat perenijsjes. Het meest frustrerende is dat er blijkbaar weinig verandert, omdat het toch altijd druk blijft. Er is simpelweg weinig concurrentie in de buurt.

Photo of reviewer
Andrea Raanelom
10 maanden geleden
★★★★☆

Fijn dat Noordkust er nog steeds is. Ik had een sate van kippendij met een koud biertje van de tap. Prima kwaliteit geen fabrieks saté. Wij komen hier graag, Dennis is een goeie gastheer met een fijn team.

Photo of reviewer
Harry Koster
9 maanden geleden
★★★★★

Zelfservice, Vriendelijke, niet te druk... gewoon een hele fijne plek voor normale mensen.

Photo of reviewer
Andy van Eck
een jaar geleden
★★★★★

Prima plaats om ff wat te drinken. Koffie met overheerlijk gebakje. Blond biertje speciaal gebrouwen voor deze locatie, was ook heel lekker. Leuke parasols in topical sfeer, maar die namen wel een beetje het uitzicht op zee weg.

Photo of reviewer
Jan-Paul van Maanen