Strandrestaurant WOEST – CALLANTSOOG

4416 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Strandslag Kiefteglop 13, 1759 SC Callantsoog, Nederland

WOEST is een modern en sfeervol ingericht restaurant met op de kaart seizoensgebonden producten, goede koffie en een heerlijk koud pilsje uit ons 1.000 liter vat. Een jong spontaan team staat klaar om jou te ontvangen.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een jaar geleden
★★★★★

Absolute aanrader! Supervriendelijk personeel. Het was op het eind van de zondagmiddag druk. We zaten boven en wilden na de opwarmende drankjes ook eten. Hadden echter niet gereserveerd. Er werd ondanks de drukte snel een tafel geregeld beneden. En we werden keurig naar beneden geleid door de bediening. Heerlijke en mooie gerechten. Wij hadden voor-, hoofd-, en nagerecht, w.o. Zeeduivel, Tournedos, Pasta garnalen en Spareribs. Allemaal superlekker! Als voorgerecht absolute topper Piri piri garnalen!!! We eten vaker uit, maar de laatste jaren hebben we zelden zo'n leuke en fijne bediening gezien! Complimenten!

Photo of reviewer
Régine van Heest
2 maanden geleden
★★★★☆

Heerlijke plek, personeel vriendelijk maar af en toe wat rommelig bijvoorbeeld :geen bestek, borden lang laten staan, niet vragen of we nog een dessert willen.

Photo of reviewer
Linda Drenth
3 maanden geleden
★★★☆☆

Prima gegeten en aardig personeel, maar het personeel (of de aansturing ervan) mag wel iets professioneler. Bij het aanwijzen van de tafel kregen we geen menu's, daar moesten we zelf om vragen. Bestellen van het eten, drankjes bestellen, dessert bestellen; elke keer hand omhoog om het personeel aan de tafel te krijgen. Niet echt erg natuurlijk, maar iets meer aandacht maakt de ervaring wel beter.

Photo of reviewer
Maurits B
3 maanden geleden
★★★★☆

Gezellige inrichting, gastvrije ontvangst. Bediening was wat opdringerig met snel bestellen. Champignonsoep was heerlijk, plukbrood ook lekker al had ik zelf liever bruinbrood gehad, dit was er niet. Toiletten netjes. Terras ruim en divers ingericht.

Photo of reviewer
AK VDH
2 maanden geleden
★★★★★

Was vanavond bij Woest voor een verjaardag van een maat van me. Hele aardige persoonlijke service van Dawn en Davy. Zeer goed verzorgde tent en erg lekkere koffie! Zeker een aanrader!

Photo of reviewer
Chris van Wamel