Strandpaviljoen Vos is een echte, houten strandtent met een knusse uitstraling die elke zomer weer opnieuw wordt opgebouwd. Voor zowel lunch, borrel als diner kunt u bij ons terecht.
Strandpaviljoen Vos is een echte, houten strandtent met een knusse uitstraling die elke zomer weer opnieuw wordt opgebouwd. Voor zowel lunch, borrel als diner kunt u bij ons terecht.
Lekker gegeten met drie kinderen en een volwassene. Kipsate was erg lekker. Mijn dochter nam een halve soep van de dag als kinderwens maar die was dermate pittig dat ze die niet opgegeten heeft. Bediening was correct en gezellig maar had beter de maaltijden ongeveer gelijk kunnen serveren, nú zaten we te wachten terwijl de kinderen het eten allang op hadden
Heerlijk gegeten, goede service Voor mij mag de muziek meer op de achtergrond en lounge ipv popmuziek. Lounge geeft nog meer sfeer...
Heel gezellig en lekker eten!
Deze avond hier gegeten, goede service, goede sfeer, heerlijk gegeten. Echt een heerlijke beleving om in deze koude tijd bij een houtkachel te kunnen genieten van de ondergaande zon.
Super leuke blonde dame in de bediening die ons heel fijn heeft geholpen! Bedankt voor de extra moeite voor de verjaardag van onze oma. Daarnaast was het eten ontzettend lekker en de borden mooi opgemaakt! Top!