Strandpaviljoen Blonde

266 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdagGeslotenWoensdag10:00–19:00DonderdagGeslotenVrijdag10:00–19:00Zaterdag10:00–19:00Zondag10:00–19:00

Contact informatie

Strand 9, 1865 AT Bergen aan Zee, Nederland
Strandpaviljoen Blonde ligt op het strand Bergen aan Zee

Strandpaviljoen Blonde is een kleinschalig en gezellig paviljoen. U vindt ons gelijk rechts van de hoofd strandafgang in Bergen aan Zee. Genieten van zon, zee & strand, dat kan bij Strandpaviljoen Blonde. Onder het genot van een heerlijk kopje koffie, een lunch, een borrel met bites of een eenvoudig diner. Op ons terras, voor het paviljoen op ons fijne chillbanken of op een strandstoel of strandbedje. ​Team Blonde staat elke dag voor u klaar!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
2 weken geleden
★★★★★

Zonder reservering geluncht met een grote groep. Personeel zéér vriendelijk en geholpen om een langere tafel neer te zetten. Bediening ging ook behoorlijk vlot en kwaliteit van het eten is goed, met name de burger. 5 sterren voor al het personeel en de keuken!

Photo of reviewer
David Gonezen
11 maanden geleden
★★★★★

Dit is gewoon een heel leuke no nonsense strandtent . Een enkele keer per jaar vertrekken we vroeg uit Bussum en doen een retourtje strandwandeling Egmond aan Zee - Bergen aan Zee. De medewerksters zijn er vriendelijk. De kauwen maken duidelijk dat ze wel iets willen eten, maar zijn beslist niet zo opdringerig als de meeuwen. Je zit buiten in een stoeltje met je voeten in het zand. De prijzen zijn alleszins schappelijk. Wat wil je nog meer :-)

Photo of reviewer
Martin Deutekom
10 maanden geleden
★★★★★

Onze fietsen stonden bij het zee aquarium geparkeerd. Dus na een lange wandeling in het duingebied en heerlijk strand verblijf was dit onze “bijna” eindbestemming. De buren waren dicht, hier was plek, dus de keuze was snel gemaakt. Heerlijk nog met je voeten in het zand op het terras. Alles bij de hand. Aardige bediening! Uitgebreide kaart voor diner en drank. Bij de kust hoort natuurlijk vis op je bord. Dus voor ons de fish and chips. 🎣 Bleek er een heerlijke huisgemaakte remouladesaus bij te zitten, om je vingers bij af te likken. ❤️ Daarna nog een toetje en huisgemaakte limonade Pink Beach 🌞

Photo of reviewer
Ronald van Amstel
een jaar geleden
★★★★★

Warm aanvoelende strandpaviljoen. Door de vele decorati en aankleding. Voor het paviljoen is op het strand een terrasje gemaakt en windschermen als ligstoelen ter beschikking. Jammergenoeg waren we al wat later en konden alleen gebruik maken van het strandterras. We hadden niet lang hoeven te wachten (binnen 7 minuten) of onze bestelling werd al opgenomen.

Photo of reviewer
Sensei Harakiri
een week geleden
★★★★★

Gezellig feessie en de Mojito was heerlijk

Photo of reviewer
Jan Kuijs