More-Itz

935 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdag09:00–09:30Woensdag09:00–09:30Donderdag09:00–21:00Vrijdag12:00–22:30Zaterdag12:00–23:30Zondag12:00–20:30

Contact informatie

Nieuwe Jachthaven 50, 4924 BA Drimmelen, Nederland

Met het merk More-Itz willen we een stap verder. Hoger. In de wolken. Dichter bij de hemel. Voorbij strandtent en après ski. Verwacht meer beleving, meer uitdaging. Meer dan u ooit heeft meegemaakt. Gooi alles wat u kent overboord. More-Itz gaat u iedere dag verbazen. Verwacht meer zomer, meer winter, meer feesten, en vooral ook meer producten. More-Itz is fashion, verzorgingsproducten en lifestyle.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
8 maanden geleden
★★★★★

We hebben bij More Itz gegeten via Social Deal en wat hebben we genoten! Vanaf het moment dat we aankwamen, voelde het als een mini-vakantie. Het restaurant ligt prachtig aan het water met een ontspannen en stijlvolle sfeer. De inrichting is modern, gezellig en straalt rust uit — een perfecte plek om even lekker te genieten. In plaats van een dessert kozen we voor drie voorgerechten en drie hoofdgerechtjes, zodat we van alles wat konden proeven. Wat een goede keuze! Alles werd mooi opgediend en elk gerechtje was met zorg bereid. De forel was heerlijk zacht en perfect op smaak, en de biefstuk was supermals en precies goed gebakken. Ook de andere kleine gerechtjes waren stuk voor stuk smaakvol en creatief samengesteld. Je proeft echt dat de keuken werkt met verse ingrediënten en aandacht voor detail. De bediening was vriendelijk, ontspannen en professioneel. Ze namen de tijd, gaven uitleg over de gerechten en zorgden dat het tempo tussen de gangen precies goed was. We hebben ons echt in de watten laten leggen. Kortom, More Itz heeft onze verwachtingen overtroffen. Heerlijke hapjes, fijne sfeer en een prachtige locatie aan het water. Wij komen hier zeker nog eens terug — ook zonder Social Deal, want het was het absoluut waard! 🌅🍷🍽️

Photo of reviewer
Susan Bruin
een jaar geleden
★☆☆☆☆

Ik raad echt niemand aan om dit restaurant te bezoeken als je normaal geholpen en behandeld wilt worden. Onze ervaring was ronduit schokkend en respectloos. Bij aankomst moesten wij maar liefst 20 minuten wachten zonder dat iemand ook maar naar ons omkeek. Uiteindelijk besloot ik zelf initiatief te nemen en stapte ik naar de ober toe, die zei dat hij Quintin heet. Ik sprak hem beleefd aan en vroeg of ik hem ergens op mocht aanspreken. Hij zei ja, waarop ik uitlegde dat wij het niet normaal vonden om zo lang genegeerd te worden, terwijl we zagen dat hij andere gasten wel direct hielp. Tot mijn verbazing begon hij mij uit te lachen. Toen ik aangaf dat het voelde alsof we bewust werden genegeerd, zei Quintin: “Ik denk niet dat wij eruit gaan komen en ik zou graag willen dat jullie weggaan.” Vol ongeloof vroeg ik hem alsnog vriendelijk om ons het menu te brengen. Hierop weigerde hij en liep hij gewoon weg. We besloten toch nog even te blijven zitten, in de hoop dat hij zich zou bedenken en alsnog een menu zou brengen, maar helaas gebeurde er niets. Mijn vriendin sprak hem daarna netjes aan en zijn reactie was ronduit schandalig: hij zei letterlijk over mij “wat denkt zij wel niet” en benadrukte herhaaldelijk dat hij de eigenaar en manager is en dat hij wilde dat we vertrokken. De hele houding van deze persoon kwam enorm denigrerend. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen door deze manier van omgang met gasten. Kortom: als je normaal behandeld wilt worden, raad ik je sterk af om hier ooit binnen te stappen. Je verdient beter.

Photo of reviewer
S G
een jaar geleden
★★★★☆

Schitterende locatie direct aan de haven. We hebben een heerlijke middag gehad. De gerechten waren van kwaliteit en lekker. Prijzen zijn flink, overall voor ons een 8+

Photo of reviewer
CES
4 maanden geleden
★☆☆☆☆

Wat een enorme slechte ervaring met dit bedrijf. Mijn schoonvader heeft ruime tijd van te voren gereserveerd. Vol verwachting gingen we op de afgesproken dag naar dit restaurant. Toen we daar aankwamen was het restaurant gesloten. Belachelijk, gereserveerd en blijkt gesloten. En een paar dagen tevoren nog gebeld of er parkeerplaats vlakbij was, was allemaal geen probleem. Met een naar gevoel van deze ervaring naar haven restaurant Panorama. Dit maakte de dag weer helemaal goed. Wat een super gastvrije ervaring. Een soort van warm bad waar we in terecht kwamen. Super gastvrije bediening, fijne lunch kaart met schappelijke prijzen. En heerlijk eten. Hier gaan we zeker weer terug en een enorme aanrader. Maar een aanrader is More-Itz absoluut niet. Onze mond viel helemaal open toen mijn schoonvader een aantal uren later een mail kreeg van Moritz met de vraag hoe het bezoek was bevallen. Bizar

Photo of reviewer
Marco Hollaar
een maand geleden
★★★★★

Thomas is een superhost van een toplocatie. Door een misverstand van een gesprekspartner stond ik deze week om 10:00 voor een dicht hek. Een monteur bood aan de eigenaar te halen. Thomas kwam naar buiten en zei: we zijn gesloten maar je kunt wel een koffie krijgen en hier werken tot jouw afspraak er is. Wow! Gastvrijheid. Hij vertelde vol trots over zijn onderneming, vroeg wat ik deed en koppelde mij direct aan een relatie van hem. Heb rustig zitten werken terwijl hij drie klanten na elkaar ontving. Hoorde hoe hij zijn klanten met alle egards te woord stond en creatief inspeelde op wensen. Thomas heeft me kort rondgeleid: grote ruimtes, boardrooms en een prachtig terras aan het water. Toplocatie! Centraal tussen Amsterdam en Brussel. Bleken we ook nog een gezamenlijke bekende te hebben (Roos). Bijzondere ochtend. Ik buig voor Thomas en zijn inzet voor een top klantbeleving. Top, top, top!

Photo of reviewer
Robbert Bouman