Eten en drinken, feestvieren, luieren of juist actief bezig zijn; het kan allemaal bij Kaap Hoorn. In een ongedwongen en beachy sfeer is Kaap Hoorn dé mooiste plek aan het Hoornsemeer.
Eten en drinken, feestvieren, luieren of juist actief bezig zijn; het kan allemaal bij Kaap Hoorn. In een ongedwongen en beachy sfeer is Kaap Hoorn dé mooiste plek aan het Hoornsemeer.
Hier geluncht met mijn vriendin. Wouden buiten zitten en werden geplaatst in een volle terras waar je niet mocht roken. Even later wouden we even roken en zagen de bediening daar ook bedienen. Dus vroeg ik of we ook hier mochten zitten en dat mocht. Dus de drankjes overgeheveld naar de andere plek. Toen kwam een andere medewerker en zei dat dit gedeelte niet open was omdat anders het personeel teveel moest lopen( was letterlijk 15 stappen ik heb ze geteld) sorrie maar dat is toch geen reden. Hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Nu kom ik er niet meer en er gaat geen euro meer daar heen. Eten was goed volgens mijn vriendin. Ik zelf heb mijn eten niet meer gegeten.
Fantastisch gelegen op de punt van de Kaapse Baan aan het Hoornsemeer. Een gratis groot parkeerterrein is aanwezig. Wat met name opvalt is de hoeveelheid terras direct aan het Hoornsemeer met echt honderden tafels, hoogteverschillen, inrichting etc etc. Zeer geliefd!! Zomers regelmatig met life-muziek. De ontvangst is prettig. De aankleding en sfeer uitstekend en gezellig. Alles schoon en netjes. Vriendelijke en correcte bediening. Uitstekende en schone toiletten. Heb als lunch gekozen voor de Rustieke bruine Bol Carpaccio. Heerlijk en precies zoals die hoort te zijn! Al bij al een prima plek, zowel als rust- of vertrekpunt voor wat ook, uitstekend om te chillen en uitermate geschikt voor een viering van wat ook met elkaar. Het is er altijd druk en vooral in zomerse tijden mede vanwege de naastgelegen recreatieplas de Hoornseplas. Reserveren is niet direct noodzakelijk maar is aan te bevelen... Ed Jansen
Gisteravond met zes personen aangekomen voor een borrel en wat te eten. Na 20 minuten werd het eerste drankje opgenomen, die er na 30 minuten wachten nog niet was. Er liep heel veel personeel rond, we zagen ze vaak even ‘bijkletsen’ met collega’s, maar ze hadden geen oog voor wat er bij de gasten gebeurde. Jammer, hierdoor komen wij niet gauw weer terug. Deze beachclub is best aan de prijs, dan verwacht je ook wel een fijne service. Het eten daarentegen was prima.
Lekker gelunched op het terras. Vegan pita falafel was erg lekker en ook andere broodjes waren goed. Mooie plek aan het water. Met mooi weer krijg je hier echt vakantiegevoel. Door de grootte en veelheid aan mensen waaronder ook vaak kinderen is het soms wat rumoerig. Maar verder fijne plek met vriendelijk personeel. Grote gratis parkeerplek.
De BLT clubsandwich was niet getoast, alsof je een sandwich kocht bij het tankstation. Nagevraagd of het klopt dat ze niet roosteren/toasten wat je er wel bij verwacht). De serveerster geeft aan dat ze alleen roosteren/toasten als het rustig is, dus niet op een drukke zaterdag. Prijs blijft wel het zelfde. Dikke flop…