Het StrandHuis Meerstad Groningen

252 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdagGeslotenWoensdagGeslotenDonderdag12:00–22:00Vrijdag12:00–23:00Zaterdag12:00–23:00Zondag12:00–21:00

Contact informatie

Waterviolier 5, 9613 BH Groningen, Nederland

Wat is er nu fijner dan de hele middag genieten van de zon, het water, een muziekje en gezelligheid op ons terras aan het water? Natuurlijk hoort daar ook bij een lekker drankje en hapje bij! Kijk op onze borrel- en drankenkaart voor het actuele en originele aanbod. Soms is er live muziek, en bouwen we een mooi feestje. Elke dag is anders bij het StrandHuis! Een high tea of high wine is ook mogelijk, deze natuurlijk wel even vooraf reserveren!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een jaar geleden
★★★★☆

Een terras met een mooi uitzicht over het water. De flamkuche was lekker. De kroketten waren echter vrij simpel, het brood was een getoast sneetje.

Photo of reviewer
Anne Bart
3 jaar geleden
★★★★★

Update: op zaterdagmiddag biertje gedronken, wel wat prijzig, 6 euro per speciaalbier. Aanbod speciaalbier uit de walk-in was ook erg beperkt. Jammer! Wel leuk zitten aan het raam met uitzicht op de ondergaande zon en het water. Lampjes die het terras verlichten. *Ik raad het niet aan als je niet een dierentuin aan kinderen houdt op de zaterdagmiddag. Zoek dan beter een tijdstip op als de kids op bed liggen ;-) Update: Geborreld, helaas op zondag geen dinner, wel snacks. De bier walk-in vond ik erg leuk. Je mag zelf je bier kiezen uit de walk-in en het aanbod varieert per week. Pizza's afgehaald en ze waren heerlijk! Niet vettig zoals je bij de meeste pizza's toch ervaart. Ook goeie vegetarische opties. Favoriet is de Buffela! Personeel ook vriendelijk.

Photo of reviewer
Evey Zls
3 jaar geleden
★★★★★

Vanavond fantastisch gegeten bij het Strandhuis. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is echt goed! Het verhaal achter de gebruikte materialen en de bouw van het strandhuis is ook interessant. Zo is de vloer van een oude bowlingbaan en zie je overal hergebruikte materialen terug. Zeker een aanrader voor een avond heerlijk eten.

Photo of reviewer
Rick Doesburg
7 maanden geleden
★★★★★

Fijne avond met Commerciële Club Groningen Senioren beleefd. Fijne gastheer met uitstekend team. Heerlijk stamppot buffet met alles erop en eraan. Uiterst plezierige een genoeglijke entourage. Eigenaar hanteert 'honesty bar'. Dat wil zeggen, zelf onthouden wat je drinkt en nadien afrekenen. Spreekt enorm vertrouwen uit. Het wordt zeer gewaardeerd.

Photo of reviewer
Betty Wiardi
een jaar geleden
★★★★★

Wat een top tent we hebben daar regelmatig aan het water gelegen en daar is wat gedronken en een tosti of bittergarnituur gegeten. Paar dagen later ook maar is ge dineert leuk personeel leuke eigenaar. Gaan we ckr vaker zitten

Photo of reviewer
roy heinkens