Strandpaviljoen Peek aan Zee – Paal 15 Texel

830 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Westerslag 4, 1791 PP Den Burg, Nederland
Strandpaviljoen Peek aan Zee – Paal 15 Texel ligt op het strand Strand Texel

Goed eten en drinken met vrij zicht op zeePeek aan Zee is gevestigd in het strandpaviljoen bij Paal 15, Westerslag op Texel.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,50
  • Cappuccino: €3,85
  • Tapbier 0.25L: €3,50
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
8 maanden geleden
★★★★★

Vlotte bediening. Mooie locatie en het eten… Niet al te moeilijke gerechten perfect en foutloos opdienen: klinkt eenvoudiger dan het is maar hier lukt het. Twee v/d drie dagen die we op Texel waren hier gegeten en in tijden niet zo genoten, wat een smaak. Echt heel, heel erg lekker!

Photo of reviewer
Priscilla
5 maanden geleden
★★★★★

Heerlijke eggs benedict met zalm gegeten. Lekker warm door het houtvuur in de kachel. Geur, smaak en vermaak. Mooi uitzicht over zee en het strand. Vriendelijke bediening.

Photo of reviewer
John Dijkstra
9 maanden geleden
★★☆☆☆

De "Fish & chips" was teleurstellend en de €24,50 niet waard. Zeebaars mag een mooi stuk vis zijn, maar deze was zwart aangebakken aan de randen, taai, droog, ongekruid en ongezouten. Na 2 kleine hapjes heb ik het teruggestuurd, ik hoefde geen 2e poging en heb om de rekening gevraagd. Ik hoopte op wat schikking in de prijs, maar er was weinig begrip van het personeel. Ik heb het volle bedrag mogen afrekenen voor iets wat neerkomt op 2 stukjes (aan)gebakken vis en een portie patatjes. Dat de halve limoen even gegrild was en er wat groen op de vis lag, maakte voor mij het verschil niet. Jammer, vooral van wat normaliter echt een mooi stuk vis kan zijn. Van tevoren werd al aangegeven dat het om zeebaars ging, al begreep ik hier niet uit dat deze dus niet gefrituurd werd. Op zich geen probleem, niet wat ik verwachtte, maar de teleurstelling kwam toen ik de portie en de kwaliteit van het bereiden zag. Tip: noem dit gerecht "gebakken zeebaars" om verwarring met de traditionele "fish & chips" te voorkomen. De mojito was prima, de espresso martini was matig. Bij dit aangeven werd nog vermeld dat er "echt Kahlua en vanille vodka gebruikt was", alsof dat iets aan mijn smaakbeleving veranderd. Tip voor het personeel: ga niet in de verdediging als een klant iets minder lekker vind. Als je iets om de mening van de klant geeft, vraag eens wat er aan scheelde en kijk eens of je wat kan doen om het aan te passen. Je kan altijd zelf bepalen wat je met de feedback doet. Al met al een verspilde €48,50 (2x cocktail en de zeebaars). Wanneer ik naar een restaurant ga, dan betaal ik voor de gehele ervaring. Maar hier is de plank wel misgeslagen. Jammer, want met de locatie is niks mis.

Photo of reviewer
David
een week geleden
★★★★★

We hebben enkele strandpaviljoens bezocht op Texel, maar deze is zeer leuk om te bezoeken. Is wat weg uit de drukte. Lekker eten, vooral de oesters waren geweldig. Leuke avond gehad met toffe en goeie bediening

Photo of reviewer
Aldo Callenaere
2 jaar geleden
★★★★★

Leuke en sfeervolle strandtent op 10 minuten rijden van Den Burg! Heerlijk gegeten we hadden onder andere Hollandse garnalen geserveerd in kropsla, steak tartaar en een super lekkere huzarensalade met pastrami. Enige minpunt; de hoofdgerechten werden geserveerd terwijl de borden van het voorgerecht nog op tafel stonden…net even jammer!

Photo of reviewer
Daan Niehof