t Badhuys

2181 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–22:00Zaterdag10:00–22:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Badweg 6, 8899 BV Oost-Vlieland, Nederland
t Badhuys ligt op het strand Strand Vlieland

U kunt iedere dag bij ons terecht voor een drankje op het terras, een heerlijk ontbijt, lunch, borrel of diner. Van 10.00 tot 22.00 uur is onze keuken geopend. Lekker eten, gezelligheid en sfeervolle ambiance zijn de ingrediënten voor een onvergetelijke beleving in het Badhuys. Laat u verrassen door bijzondere smaakcombinaties die u in het Badhuys kunt proeven. Wij hopen dat u het naar uw zin zal hebben en dat het u zo goed bevalt, dat we u tijdens dit verblijf op Vlieland, of anders een volgende keer, nog eens terug zien. Het ú naar de zin maken is onze uitdaging!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,90
  • Cappuccino: €4,25
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
8 maanden geleden
★★★★★

De bediening hier was heel vriendelijk en de zaak is prachtig om te zien. Natuurlijk is de kaart aan de prijzige kant, maar dat zien we door de vingers in een strandtent. We bestelden carpaccio en de tempura sushi. Beide lekker, hoewel we in de carpaccio èèn stukje taai vlees tegenkwamen.

Photo of reviewer
Henk H. Wever
een jaar geleden
★★★★☆

Strandtent met gezellige sfeer. Zelfs op een doordeweekse avond zat het hier bijna helemaal vol. Er werd tot 4 keer aan toe gezongen voor verschillende tafels met jarige waarbij het personeel met desserts aan de tafels kwam. Het eten zag er spectaculairder uit dan het smaakte. De spareribs iets te hard, de uienringen te slap, de patat had iets langer in het vet gemogen en de steak had weinig smaak. Desalniettemin, was het niet vies. Niet bijzonder, maar wel een uitgebreide kaart en de bediening was vriendelijk. Het restaurant met open keuken en uitzicht op het strand zorgen voor een fijne sfeer. Ik zou dit zeker aanraden voor grotere groepen en de gezelligheid. Dat het eten dan niets bijzonders is, is prima.

Photo of reviewer
Sja
een jaar geleden
★★★☆☆

Vandaag genoten van een prijzige, maar heerlijke lunch. ‘t Badhuys is een schitterende locatie. Sfeervol ingericht en vriendelijk personeel. Voor de kinderen is er een kinderhoek, maar bij mooi weer spelen ze vast op het strand. Een bezoek meer dan waard!

Photo of reviewer
HK HK
5 maanden geleden
★☆☆☆☆

Wat een teleurstelling. Een entrecote waarvan meer dan de helft puur vet was, op een bedje van door gekookte kool voor €34.50. Geen frieten en of groente erbij. Geen Vegan optie meer, als excuus, we zijn afhankelijk van wat er geleverd wordt. Is het tegenwoordig niet meer dat je zelf niet kan bestellen? Lieve meisjes in de bediening die hier niks aan kunnen doen, maar ook niet iemand er bij halen nadat we 2x (1x aan tafel, 1x bij betalen) er wat van zeiden. De dag ervoor was ook al teleurstellend, zelfs de bitterballen waren lauw… blijkbaar ook moeilijk om deze goed te serveren. Kortom, ga heen voor de locatie en een drankje. En geen eten erbij. Wees wel alert: een cocktail voor €12.50 die niet vers gemaakt wordt maar kant en klaar is. Niet mijn keuze. Geldklopperij waar ze misbruik maken van de prachtige locatie. Oh ja, de kers op de taart waren de 2 lieve honden naast ons… jammer dat ze naar natte hond stonken.

Photo of reviewer
Anke van der Wijk
11 maanden geleden
★★★☆☆

De bediening was top. Super vriendelijk en snel. Kwamen vaak langs de tafel of alles naar wens was. Echter vonden wij de prijs- kwaliteit verhouding enorm tegenvallen. Een pizza van 23,- met nauwelijks smaak eraan, moest zelf veel zout toevoegen. Drie van ons gezelschap hadden spareribs of een mixed grill. Beide rond de 30,- en beide waren maar een klein bordje, naar onze mening zou hier al patat/salade bij moeten zitten, maar hier mocht je dan nog eens 3,75,- voor bij betalen..

Photo of reviewer
Eva Rian V