Strandpaviljoen MeerZicht

787 reviews

Locatie

Openingstijden

MaandagGeslotenDinsdagGeslotenWoensdagGeslotenDonderdag12:00–18:00Vrijdag12:00–18:00Zaterdag12:00–18:30Zondag12:00–18:00

Contact informatie

Strandweg 11, 9976 VS Lauwersoog, Nederland

De omgeving van Strandpaviljoen Meerzicht is een mooi recreatiegebied gelegen aan het Lauwersmeer. Je kunt er wandelen, zwemmen, vissen, bijzondere vogels spotten, de hond uitlaten en veel meer. Of u doet helemaal niks, relaxen en genieten van de rust en het prachtige uitzicht op de natuur. Bij zowel een actieve of een relaxte dag moet je geydrateerd blijven en goed eten voor de energie. Schuif gerust aan een tafeltje binnen of bij ons buiten terras met prachtig uitzicht op het Lauwersmeer en neem wat lekkers van de kaart. Neem je tijd en geniet van onze topservice. De viervoeters zijn ook welkom.

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een maand geleden
★★★☆☆

OK kibbeling; groene salade met oude sla helaas een geen olie of azijn, niets. dranken ook prima. Service ook goed, maar de meisje bij de terraas is alleen met veeeeel mensen op hetzelfde tijd. de eigenar helpt af en toe, maar ze heb het echt te druk helaas.

Photo of reviewer
A R
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Supermarktvis waar teveel beslag omheen zit wat niet lekker is. De vis is veel te zacht alsof het samengeperst is. Bepaald geen kwaliteit

Photo of reviewer
jan slagter
5 jaar geleden
★★★★☆

Lekker gegeten, snel klaar. Mooie locatie. Ondanks dat er overal stond zelfbediening werd het eten toch gebracht en werd er een bak water voor de hond gebracht. Vriendelijke man. Ik heb helaas desinfectiemiddel gemist bij in en uitgang (misschien langs heen gekeken?), maar ruimte op terras was ruim en het was er heerlijk vertoeven in het zonnetje.

Photo of reviewer
Onno Lankwerden
een jaar geleden
★★★★★

We waren hier vandaag met onze 2 labradors . We kwamen aan op het terras zonder riemen om de honden vast te maken . Direct werden we aangesproken . Heeft u geen riem bij u ? Wij verwachten weggestuurd te worden maar in tegenstelling bood de vriendelijke heer op het terras aan om ze even voor ons te pakken . We voelden ons hierdoor zo enorm welkom . Vervolgens kregen we de kaart en tot onze verbazing konden we een kwispel lunch bestellen voor onze hondjes . Dat is toch geweldig . Voor 3.50 onze hondjes helemaal blij . De bediening was ook zeer hondvriendelijk. Ze keek zelfs zeer blij toen onze labradors haar springend bedankte voor deze kwispel lunch . We hebben ons in tijden niet zo welkom gevoeld in een horeca gelegenheid en ja het eten was ook heerlijk . Overal stonden bakken met water voor de honden het was een all you can drink voor de hondjes . Een 10 met een griffel krijgen ze van ons en een lik van de hondjes

Photo of reviewer
Marlies van Slooten
een jaar geleden
★★★★☆

Jammer dat je geen los bakje kibbeling kan krijgen dat kon voorheen wel altijd. Nu zit er standaard patat bij of een snack voor de kids. Verder prima plek.

Photo of reviewer
Anne Marije