Strandpaviljoen De Jutter

563 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag12:00–18:00DinsdagGeslotenWoensdagGeslotenDonderdag12:00–18:00Vrijdag12:00–21:00Zaterdag12:00–21:00Zondag12:00–18:00

Contact informatie

Erkemederweg 79, 3896 LB Zeewolde, Nederland

Een terras met een ongedwongen sfeer! Zoek een knus plekje binnen of lounge onder onze verwarmde veranda. Terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin of in onze vernieuwde kinderhoek in het restaurant, kunt u onbezorgd genieten van een hapje en een drankje naar keuze! Ook uw trouwe viervoeter is van harte welkom. Na een heerlijke wandeling op het hondenstrand kunt u hier uitstekend genieten van een warme drank. Strandpaviljoen De Jutter biedt ook diverse mogelijkheden voor feesten en partijen…!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €
  • Cappuccino: €
  • Tapbier 0.25L: €
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
een jaar geleden
★★★★★

Lekker en ruim aanbod Cocktails, heel lekker eten. Ondermeer Jutter burger en loaded fries zijn een aanrader (ruime portie). Vriendelijke bediening, alsook hondvriendelijk. Honden snack menu op de kaart!

Photo of reviewer
Sven van looveren
3 jaar geleden
★★☆☆☆

Veel te weinig personeel. Na bestelling rond 1,5 uur gewacht op het eten. Tussentijds nog een drankje besteld. Wilde eigenlijk vertrekken. Erg vriendelijk personeel maar te weinig bezetting. Eten was super vandaar nog 2 sterren. Puur voor de lokatie en het eten. Wachttijd niet normaal. Helaas de oorzaak van onvoldoende personeel kunnen krijgen. Wel erg vervelend. Tip: zet een bord neer dat er onvoldoende personeel is en een veel langere wachttijd. Schept andere verwachtingen. Ook kun je dan zelf kiezen of je dat wilt!

Photo of reviewer
Erwin Hendriksen
3 jaar geleden
★★★☆☆

We waren met 5 en ze waren 1 iemand z'n eten vergeten waardoor deze persoon alleen moest eten. Het ei op de Uitsmijter was koud. Portie Frietjes waren lekker en voldoende Honden welkom ( er waren zelf snacks voor hun op de kaart om te bestellen)

Photo of reviewer
Wendy Defossé
9 maanden geleden
★★☆☆☆

De patat en snacks waren prima. De loaded fries ook. Maar de pizza salami was zeer zeer slecht. De pizza verdronk letterlijk in matige kaas en had slechts 5 plakken salami. Had het opgehaald, anders had het terug gekund naar de keuken.

Photo of reviewer
Jasper Stevens
5 jaar geleden
★☆☆☆☆

Ik had spareribs besteld zag er goed uit alleen het was droog en taai net of het warm gehouden was of te vaak was opgewarmd. En er wordt geen citroen doekje of bakje met citroen water bij de spareribs geserveerd. Waar door je je handen niet schoon kon maken. Ook moest ik veel moeite doen om te kunnen betalen. De presentatie op het bord eas wel netjes. en de honden bar en menu was leuk bedacht.

Photo of reviewer
Leon Wolvekamp