Paviljoen Nijstad

2264 reviews

Locatie

Openingstijden

Maandag10:00–22:00Dinsdag10:00–22:00Woensdag10:00–22:00Donderdag10:00–22:00Vrijdag10:00–00:00Zaterdag10:00–00:00Zondag10:00–22:00

Contact informatie

Koedijk 8, 7908 TA Hoogeveen, Nederland

Paviljoen Nijstad is een eigentijds restaurant aan het strand van Hoogeveen. Hier kun je het hele jaar genieten aan het water. Een unieke plek waar niks moet maar alles mag. Dus relax en krijg direct een vakantiegevoel. Naast eten, drinken en genieten kun je ook bij ons terecht voor bruiloften, feestavonden, personeelsuitjes en familiedagen. Wij verzorgen graag voor jullie het gehele dagprogramma!

Voorzieningen

Reserveren mogelijk
Afhalen mogelijk
Bezorging mogelijk
Gratis wifi aanwezig
Terras aanwezig
Geschikt voor groepen
Geschikt voor kinderen
Honden toegestaan

Prijzen Dranken

  • Koffie: €3,00
  • Cappuccino: €3,50
  • Tapbier 0.25L: €3,70
Eigenaar van deze strandtent? Deze kun je zelf beheren, maak hiervoor gratis een login aan
6 maanden geleden
★★★★★

perfecte lunch, sfeer en prijs-kwaliteit Wij hebben hier de lunchproeverij voor 2 gedaan en werkelijk alles was lekker. De proeverij is royaal, gevarieerd en goed opgebouwd: van voorgerecht tot hoofdgerecht en nagerecht, alles mooi gepresenteerd op de plank. Je komt echt niets tekort. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect: €15 per persoon voor deze uitgebreide lunch. Probeer ook zeker de speciale koffies. Wij hadden de koude cappuccino white chocolate en dit was zonder twijfel de beste die we ooit hebben gehad — alleen daarvoor zouden we al terugkomen. De presentatie van eten en drinken is top. De bediening is snel, vriendelijk en attent, en wat we niet op kregen mochten we netjes meenemen. Het restaurant is prachtig ingericht, met veel groen en een fijne sfeer. Zelfs het toilet is leuk (druk vooral even op de rode knop 😉). Vanuit het restaurant heb je uitzicht op het meer. In de zomer is er ook een terras en een strandje — duidelijk een plek waar je de hele dag kunt blijven. Geschikt voor alle soorten gezelschappen: stellen, gezinnen, vriendengroepen en grotere groepen. Er is bovendien een eigen parkeerplaats, wat ook erg fijn is. Wij komen hier zeker keer op keer terug.

Photo of reviewer
SRA
3 maanden geleden
★★★★★

Ik geef hier trainingen in de zalen en daar is het altijd allemaal prima voor elkaar! Vriendelijk personeel, perfecte lunch (overdaad!!) en volop snackservice voor de deelnemers. Mooie locatie die ook echt chique ingericht is. Aanrader: druk op de knop in de wc en je komt vol energie weer terug!!!

Photo of reviewer
Nienke Bonte
een week geleden
★★☆☆☆

Op woensdag 27 mei at ik hier. Helaas was het een slechte ervaring. Ik bestelde een risotto. Die was smaakloos. Heel bijzonder; er zat werkelijk geen smaak aan. Een paar verdwaalde zongerijpte tomaatjes en wat (zoete) olijven deden het geen goed. Paste in het geheel niet bij het gerecht. De bediening (die overigens vooral erg druk was met elkaar) loste dit wel op en verving de risotto door een Caesar salad. Daar kan weinig aan mis gaan, dacht ik. Helaas was dat het wel het geval. Doordrenkt van saus met smaakloze stukjes kip. Echt niet lekker. Toen we na afloop koffie en dessert wilden, duurde het zeker 20 minuten voordat we de aandacht van een ober trokken. Dessert was wel prima. Ik heb hier kort geleden een shared lunch gehad, dat was echt prima. Ambience is ook super. Maar het diner, geen aanrader.

Photo of reviewer
A Torenvlied
10 maanden geleden
★★★★☆

Dit is nu echt een bestemming waar je meerdere malen naar toe wil.Gelegen aan een prachtig meertje met bos voor schaduw en vele stranden voor zand vreugde voor de kinderen. Een ideale bestemming ook voor kinderen, op het strand, in het water, patatje of ijsje eten en ga zo maar door. De ijssorbet was zalig en heel speciaal geserveerd in een kommetje, dus niet in een sorbet glas, weer eens iets anders, geweldig.De omgeving is zo mooi dat je twee keer moet slikken om te beseffen dat het echt daar zo ligt.

Photo of reviewer
Yvo Sajet
3 weken geleden
★☆☆☆☆

Helaas erg teleurgesteld, de borrelplank kon maar vanaf twee personen en wat hierop lag was erg matig en weinig voor 30 euro. Ook is er minimaal vier keer een drankje vergeten waarbij wij meerdere keren hebben nagevraagd of het wel goed was doorgekomen. Dan kregen we ook niet hetzelfde als dat wij hadden besteld maar helaas een verkeerd drankje. De chocomel was koud en de cola was warm. Alles was enorm duur, niet al het personeel was normaal te spreken en het duurde soms wel een uur voordat het verkeerde drankje er dan was. Geen aanrader.

Photo of reviewer
Lotte Sophie Logher